Udzielenie zwolnienia od podatku od nieruchomości stanowiącego regionalną pomoc inwestycyjną na inwestycję początkową
1) nowo zakupione grunty,
2) nowo zakupione lub nowo wybudowane budynki lub ich części
3) nowo zakupione lub nowo wybudowane budowle lub ich części,
Uchwały nie stosuje się do:
1) nieruchomości zajętych na działalność handlową z wyłączeniem handlu dokonywanego przez producenta sprzedawanych wyrobów:
2) nieruchomości w całości przeznaczonych lub wykorzystywanych na zasadach wynajmu, dzierżawy, użyczenia, leasingu itp.
3) nieruchomości stanowiących współwłasność przedsiębiorcy ubiegającego się o zwolnienie:
a) z osobami niebędącymi przedsiębiorcami,
b) z innymi przedsiębiorcami, o ile zastosowane zwolnienie stanowiłoby pomoc publiczną dla przedsiębiorcy niespełniającego warunków zwolnienia określonego tą uchwałą.
Zwolnień udziela się na okres:
1) 3 lat, jeżeli podatnik utworzy nie mniej niż 10 miejsc pracy na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy związanych z tą inwestycją i nie została przekroczona kwota dopuszczalnej intensywności pomocy;
2) 5 lat, jeżeli podatnik utworzy nie mniej niż 20 miejsc pracy na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy związanych z tą inwestycją i nie została przekroczona kwota dopuszczalnej intensywności pomocy.
3) 8 lat, jeżeli podatnik utworzy nie mniej niż 50 miejsc pracy na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy związanych z tą inwestycją i nie została przekroczona kwota dopuszczalnej intensywności pomocy.
Urząd, w którym realizowana będzie sprawa
Nazwa urzędu: Urząd Miejski w Suwałkach
Wydział Budżetu i Finansów
Adres: ul. Adama Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki
Telefon: 87 5628177
Miejsce przyjmowania dokumentów
Pokój nr 147, I piętro
Godziny przyjmowania dokumentów
Poniedziałek 08:00 - 16:00
Wtorek 07:30 - 15:30
Środa 07:30 - 15:30
Czwartek 07:30 - 15:30
Piątek 07:30 - 15:30
Sobota Nieczynne
Niedziela Nieczynne
Poniżej udostępnione zostały dokumenty, które można pobrać, wydrukować a następnie wypełnić w wersji papierowej i złożyć w siedzibie Urzędu.
Wypełnione dokumenty można wysłać jako załączniki do pisma ogólnego do urzędu dostępnego w ePAUP