AGP_wszczęcie postępowania w sprawie wniosku PADMA ART Sp. z o.o. Sp. k. o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę i montaż instalacji produkcyjno-przemysłowej (elektrowni słonecznej) o łącznej mocy elektrycznej do 3000 kW, kontenerowej stacji transformatorowej, utwardzenia terenu, niezbędnej infrastruktury technicznej przy ul. Wojska Polskiego w Suwałkach
PREZYDENT MIASTA SUWAŁK
A. Mickiewicza 1
16-400 Suwałki
AGP.6740.268.2022.GM
Suwałki, dnia 29 listopada 2022 r.
OBWIESZCZENIE
PREZYDENTA MIASTA SUWAŁK
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt 10 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 t.j. z późniejszymi zmianami), Prezydent Miasta Suwałk informuje, iż zostało wszczęte postępowanie administracyjne w związku z wnioskiem spółki PADMA ART Sp. z o.o. Sp. k., z siedzibą 16-400 Suwałki, ul. Wojska Polskiego 118E, reprezentowanej przez pełnomocnika Pana Tomasza Kimszala o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę i montaż instalacji produkcyjno-przemysłowej (elektrowni słonecznej) o łącznej mocy elektrycznej do 3000 kW, kontenerowej stacji transformatorowej, utwardzenia terenu, niezbędnej infrastruktury technicznej na działkach o nr ewid. 32839/7 i 32839/10 położonych przy ul. Wojska Polskiego w Suwałkach, obręb ewid. 0008, jednostka ewidencyjna 206301_1 M. Suwałki.
Strony mogą zapoznać się ze zgromadzonym materiałem dowodowym w siedzibie Urzędu Miejskiego w Suwałkach, Wydziale Architektury i Gospodarki Przestrzennej, ul. A. Mickiewicza 1 w Suwałkach, pokoju nr 140 (w godz. 8.00 – 15.00), a także składać uwagi i wnioski dotyczące przedmiotowej sprawy w terminie siedmiu dni od dnia ogłoszenia.
Z up. Prezydenta Miasta Suwałk
Małgorzata Włoskowska
Naczelnik Wydziału Architektury
I Gospodarki Przestrzennej