AGP_obwieszczenie w sprawie wszczęcia postępowania o wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, na inwestycję polegającą na budowie kablowej sieci elektroenergetycznej SN-20 kV i nn-0,4kV wraz ze złączami kablowo – pomiarowymi oraz kontenerowej stacji transformatorowej SN/nn, na działkach nr geod. 24949/1 i 24949/2, przy ul.Sejneńskiej w Suwałkach

PREZYDENT MIASTA SUWAŁK                                                              

ul. A. Mickiewicza 1

16-400 Suwałki

Suwałki, dnia  11 lipca 2022 r.

AGP.6733.1.2022.EBA

OBWIESZCZENIE

PREZYDENTA   MIASTA   SUWAŁK

      Zgodnie z art. 53 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz. U.  z  2022 r., poz. 503 ze zm.)  Prezydent  Miasta  Suwałk informuje, iż  na wniosek z dnia 08.07.2022 r., złożony  przez Pana  Gerarda Kasiborskiego, pełnomocnika działającego w imieniu i na rzecz  PGE Dystrybucja S.A. z/s w Lublinie ul.Garbarska 21A, 20-340 Lublin - zostało  wszczęte postępowanie administracyjne, w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, na inwestycję polegającą  na budowie kablowej sieci elektroenergetycznej SN-20 kV i nn-0,4kV wraz ze złączami kablowo – pomiarowymi oraz kontenerowej stacji transformatorowej SN/nn, na działkach nr geod. 24949/1 i 24949/2, przy ul.Sejneńskiej  w Suwałkach.

       W terminie do dnia  25 lipca 2022 roku (włącznie), w siedzibie Urzędu Miejskiego w Suwałkach, ul. A. Mickiewicza 1, w Wydziale Architektury i Gospodarki Przestrzennej można zapoznać się z materiałami w tej sprawie oraz zgłosić ewentualne zastrzeżenia i wnioski.

       Stronom może być zapewniony czynny udział w różny sposób, w tym za pomocą elektronicznych środków przekazu. Celem uzyskania informacji w procedowanej sprawie należy skontaktować się z osobą prowadzącą sprawę lub naczelnikiem Wydziału pod wskazanymi w zawiadomieniu numerami  telefonu, poprzez email: agp@um.suwalki.pl lub ePUAP.

        Jednocześnie na podst. art. 9 Kpa w związku z art.15zzzzzn pkt 2 ustawy z dnia 2.03.2020 r. o szczegółowych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U z 2020 r., poz.374 ze zm.), informuję, iż z uwagi na konieczność ograniczenia bezpośrednich kontaktów w obecnej sytuacji nie będzie możliwe wykonanie kserokopii  dokumentacji przez pracownika organu. Strona, która chciałaby skorzystać w siedzibie organu z prawa zapoznania się z dokumentacją i wykonania jej kopii proszona jest  o zaopatrzenie się we własny sprzęt (aparat fotograficzny, telefon komórkowy, kartkę i długopis do sporządzania odpisów lub notatek) Istnieje również możliwość przesłania w formie elektronicznej przez pracownika organu, po uprzednim zwróceniu się z taką prośbą części dokumentacji(w miarę możliwości technicznych, pojedyncze strony formatu A4 lub A3) w formie skanu na adres wskazany przez stronę.

        Z uwagi na wyłączenie obsługi interesantów w tutejszym Urzędzie Miejskim do czasu  zakończenia tej sytuacji, nie ma możliwości osobistego zapoznania się z aktami sprawy bez uprzedniego umówienia się drogą telefoniczną lub mailową.

Z up. Prezydenta Miasta Suwałk

Małgorzata Włoskowska

Naczelnik Wydziału Architektury i Gospodarki Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Suwałkach

 

 

Udostępniający: Urząd Miejski w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Sylwia Zadrożna

Data wytworzenia: 2022-07-11

Wprowadzający: Sylwia Zadrożna

Data modyfikacji: 2022-07-11

Opublikował: Sylwia Zadrożna

Data publikacji: 2022-07-11