AGP_Zawiadomienie z art 10 KPA o możliwości wypowiedzenia się co do zebranych dowodów w sprawie o ustalenie warunków zabudowy na inwestycję polegającą na budowie budynku handlowo-usługowego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, miejscami postojowymi i zagospodarowaniem terenu, na działce oznaczonej nr geod. 25795, przy ul. Rotmistrza W. Pileckiego w Suwałkach
PREZYDENT MIASTA SUWAŁK
ul. A. Mickiewicza 1
16-400 Suwałki
Suwałki, dnia 08 grudnia 2022 r.
AGP.6730.11.2022.EBA
ZAWIADOMIENIE
Na podstawie art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 2000 ze zm.), zwanej dalej K.P.A., w związku prowadzonym postępowaniem na wniosek Pana Szymona Racisa, w sprawie ustalenia warunków zabudowy na inwestycję polegającą na budowie budynku handlowo-usługowego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, miejscami postojowymi i zagospodarowaniem terenu, na działce oznaczonej nr geod. 25795, przy ul. Rotmistrza W. Pileckiego w Suwałkach.
zawiadamiam
o możliwości wypowiedzenia się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszenia żądań w tej sprawie - w terminie 7 dni od daty niniejszego ogłoszenia lub doręczenia niniejszego zawiadomienia.
Jednocześnie informuję, iż niniejsze zawiadomienie nie jest wezwaniem do osobistego stawiennictwa lecz informacją o przysługującym stronom prawie do zapoznania się ze zgromadzonym materiałem dowodowym.
Stosownie do treści art. 73 § 1 K.P.A strony mogą przeglądać akta sprawy osobiście lub przez pełnomocnika, w siedzibie Urzędu Miejskiego w Suwałkach, przy ul.A.Mickiewicza 1, w pokoju 140, w godz. 8.00-15.00. Zapoznanie się z aktami sprawy będzie możliwe po uprzednim telefonicznym ustaleniu terminu wizyty pod numerem telefonu – tel. 87 5628183, na konkretny dzień i godzinę. W trakcie wizyty w urzędzie należy pamiętać o zachowaniu podstawowych zasad bezpieczeństwa, w tym zachowaniu dystansu 2 metrów od innych osób przed i w budynku. Na stanowisku możliwa jest obsługa jednej osoby. Nie dotyczy to osób towarzyszących osobom z niepełnosprawnością, tłumaczy języka, pełnomocników lub rodziców reprezentujących osoby nieletnie.
Jednocześnie informuję, że z uwagi na konieczność ograniczenia bezpośrednich kontaktów w obecnej sytuacji nie będzie możliwe wykonanie kserokopii dokumentacji przez pracownika organu. Strona, która chciałaby skorzystać w siedzibie organu z prawa zapoznania się z dokumentacją i wykonania jej kopii proszona jest o zaopatrzenie się we własny sprzęt (aparat fotograficzny, telefon komórkowy, kartkę i długopis do sporządzania odpisów lub notatek).
Z up. Prezydenta Miasta Suwałk
Małgorzata Włoskowska
Naczelnik Wydziału Architektury i Gospodarki Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Suwałkach