AGP_Zawiadomienie z art 10 KPA o możliwości wypowiedzenia się co do zebranych dowodów w sprawie o ustalenie warunków zabudowy na inwestycję polegającą na budowie budynku handlowo-usługowego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, miejscami postojowymi i zagospodarowaniem terenu, na działce oznaczonej nr geod. 25795, przy ul. Rotmistrza W. Pileckiego w Suwałkach

PREZYDENT MIASTA SUWAŁK                                                              

ul. A. Mickiewicza 1

16-400 Suwałki

 

Suwałki, dnia 08  grudnia  2022 r.

AGP.6730.11.2022.EBA

 

ZAWIADOMIENIE

 

       Na podstawie art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 2000 ze zm.), zwanej dalej K.P.A., w związku prowadzonym postępowaniem na wniosek Pana Szymona Racisa, w sprawie ustalenia warunków zabudowy  na  inwestycję polegającą na budowie budynku handlowo-usługowego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, miejscami postojowymi i zagospodarowaniem terenu, na działce oznaczonej  nr geod. 25795, przy ul. Rotmistrza W. Pileckiego w Suwałkach.

zawiadamiam

o możliwości wypowiedzenia się co do zebranych dowodów i materiałów  oraz zgłoszenia żądań w tej sprawie - w terminie 7 dni od daty niniejszego ogłoszenia lub doręczenia niniejszego zawiadomienia.  

      Jednocześnie informuję, iż niniejsze zawiadomienie nie jest wezwaniem do osobistego stawiennictwa lecz informacją o przysługującym stronom prawie do zapoznania się ze zgromadzonym materiałem dowodowym.

      Stosownie do treści art. 73 § 1 K.P.A strony mogą przeglądać akta sprawy osobiście lub przez pełnomocnika, w siedzibie Urzędu Miejskiego w Suwałkach, przy ul.A.Mickiewicza 1, w pokoju 140, w godz. 8.00-15.00. Zapoznanie się z aktami sprawy będzie możliwe po uprzednim telefonicznym ustaleniu terminu wizyty pod numerem telefonu – tel. 87 5628183, na konkretny dzień i godzinę. W trakcie wizyty w urzędzie należy pamiętać o zachowaniu podstawowych zasad bezpieczeństwa, w tym zachowaniu dystansu 2 metrów od innych osób przed i w budynku. Na stanowisku możliwa jest obsługa jednej osoby. Nie dotyczy to osób towarzyszących osobom z niepełnosprawnością, tłumaczy języka, pełnomocników lub rodziców reprezentujących osoby nieletnie.

      Jednocześnie informuję, że z uwagi na konieczność ograniczenia bezpośrednich kontaktów w obecnej sytuacji nie będzie możliwe wykonanie kserokopii  dokumentacji przez pracownika organu. Strona, która chciałaby skorzystać w siedzibie organu z prawa zapoznania się z dokumentacją i wykonania jej kopii proszona jest  o zaopatrzenie się we własny sprzęt (aparat fotograficzny, telefon komórkowy, kartkę i długopis do sporządzania odpisów lub notatek).

 

Z up. Prezydenta Miasta Suwałk

Małgorzata Włoskowska

 Naczelnik Wydziału Architektury i Gospodarki    Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Suwałkach

Udostępniający: Urząd Miejski w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Sylwia Zadrożna

Data wytworzenia: 2022-12-08

Wprowadzający: Sylwia Zadrożna

Data modyfikacji: 2022-12-08

Opublikował: Sylwia Zadrożna

Data publikacji: 2022-12-08