AGP_Obwieszczenie Prezydenta Miasta Suwałk o zebranym materiale dowodowym do postępowania administracyjnego w sprawie zatwierdzenia projektu budowlanego i udzielenia zezwolenia na realizację inwestycji drogowej polegającej na rozbudowie ul. Lutostańskiego wraz z sieciami infrastruktury technicznej w Suwałkach
OBWIESZCZENIE
Prezydenta Miasta Suwałk
z dnia 18 lipca 2022 r.
znak: AGP.6740.140.2022.SZ
Stosownie do art. 10 § 1 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 735 z późn. zm.), zawiadamiam, iż został zebrany materiał dowodowy w sprawie postępowania administracyjnego prowadzonego na wniosek Prezydenta Miasta Suwałk.
Sprawa dotyczy zatwierdzenia projektu budowlanego i udzielenia zezwolenia na realizację inwestycji drogowej polegającej na rozbudowie ul. Lutostańskiego wraz z sieciami infrastruktury technicznej w Suwałkach.
Strony mogą zapoznać się ze zgromadzonym materiałem dowodowym w Wydziale Architektury i Gospodarki Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Suwałkach, 16-400 Suwałki, ul. A Mickiewicza 1, pok. 140, także składać uwagi i wnioski dotyczące przedmiotowej sprawy w terminie 14 dni od daty publikacji niniejszego obwieszczenia.
Stosownie do art. 49 Kpa, zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie.
Z up. Prezydenta Miasta Suwałk
Ewa Szulc- Pachut
Główny Specjalista
Wydziału Architektury i Gospodarki Przestrzennej