Zebranie materiału dowodowego ws decyzji środowiskowej dot. budowy drogi gminnej zlokalizowanej na terenie Miasta Suwałki od ulicy Wylotowej do ulicy Sejneńskiej
Suwałki, dnia 16 sierpnia 2022 r.
OSGK.6220.50.2022.DK
O B W I E S Z C Z E N I E
Stosownie do art. 10 § 1 i 49 ustawy z dnia 14.06.1960 r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 735 z późn. zm.), w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2022r., poz. 1029), Prezydent Miasta Suwałk zawiadamia, że zebrał pełny materiał dowodowy w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie drogi gminnej zlokalizowanej na terenie Miasta Suwałki od ulicy Wylotowej do ulicy Sejneńskiej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną.
Sprawa jest prowadzona na wniosek Gminy Miasta Suwałki.
W ciągu 7 dni od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia można w tut. Wydziale Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miejskiego w Suwałkach, telefonicznie (87 562 82 09) lub środkami łączności elektronicznej zapoznać się z materiałami w tej sprawie oraz zgłosić ewentualne zastrzeżenia i wnioski.
Informację o decyzji umieszcza się: w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Suwałkach, w internecie pod adresem: http://bip.um.suwalki.pl.
Zgodnie z art. 49 Kpa zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Po tym terminie zostanie wydana decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach.