Zebranie materiału dowodowego ws decyzji środowiskowej dot. budowy drogi gminnej zlokalizowanej na terenie Miasta Suwałki od ulicy Wylotowej do ulicy Sejneńskiej

Suwałki, dnia 16 sierpnia 2022 r.

OSGK.6220.50.2022.DK

O B W I E S Z C Z E N I E


Stosownie do art. 10 § 1 i 49 ustawy z dnia 14.06.1960 r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 735 z późn. zm.), w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2022r., poz. 1029), Prezydent Miasta Suwałk zawiadamia, że zebrał pełny materiał dowodowy w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie drogi gminnej zlokalizowanej na terenie Miasta Suwałki od ulicy Wylotowej do ulicy Sejneńskiej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną.

Sprawa jest prowadzona na wniosek Gminy Miasta Suwałki.

W ciągu 7 dni od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia można w tut. Wydziale Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miejskiego w Suwałkach, telefonicznie (87 562 82 09) lub środkami łączności elektronicznej zapoznać się z materiałami w tej sprawie oraz zgłosić ewentualne zastrzeżenia i wnioski.

Informację o decyzji umieszcza się: w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Suwałkach, w internecie pod adresem: http://bip.um.suwalki.pl.

Zgodnie z art. 49 Kpa zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

Po tym terminie zostanie wydana decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach.

Udostępniający: Urząd Miejski w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Radosław Renda

Data wytworzenia: 2022-08-16

Wprowadzający: Radosław Renda

Data modyfikacji: 2022-08-16

Opublikował: Radosław Renda

Data publikacji: 2022-08-16