Wszczęcie postępowania ws wniosku o wydanie zezwolenia na usunięcie 4 drzew z terenu osiedla „Północ II”
Suwałki, dnia: 24 listopada 2022 r.
OSGK.6131.241.1.2022.RR
ZAWIADOMIENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA ADMINISTRACYJNEGO
W dniu 7 listopada 2022 r. do tut. Organu wpłynął wniosek Suwalskiej Spółdzielni Mieszkaniowej, znak: EPII –06.-8-1176-8145/2022, z dnia 3 listopada 2022 r., o wydanie zezwolenia na usunięcie, poprzez wycinkę, 6 drzew z terenu osiedla „Północ II” w Suwałkach.
Pismem znak: EPII-24.2-0-1217/2022, z dnia 18 listopada b.r. Spółdzielnia dokonała korekty wniosku. Wobec powyższego, tut. Organ wszczyna postępowanie w przedmiotowej sprawie.
W związku z art. 79 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego, zawiadamiam o wyznaczeniu terminu przeprowadzenia oględzin drzew, w dniu 3 stycznia 2023 r., o godz. 14.15 (począwszy od drzew zlokalizowanych przy ul. Pułaskiego 77). Zgodnie z art. 79 § 2 KPA strona ma prawo brać udział w przeprowadzeniu dowodu oraz składać wyjaśnienia.
Z aktami sprawy można zapoznać się oraz ustosunkować się do nich w Urzędzie Miejskim w Suwałkach przy ul. Mickiewicza 1, w pokoju nr 211.
Jednocześnie, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r. poz. 2000), informuję, że przedmiotowy wniosek nie może być załatwiony w terminie określonym w art. 35 Kodeksu Postępowania Administracyjnego. Powodem jest złożona i długotrwała procedura wynikająca z ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody.
Przewidywany termin rozpatrzenia wniosku określam do dnia 30 stycznia 2023 r.
Od niniejszego pisma stronom przysługuje prawo wniesienia ponaglenia, w przypadkach i na zasadach określonych w § 37 KPA.
Treść przedmiotowego zawiadomienia została opublikowana również w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie tut. Organu: www.um.suwalki.pl