AGP_obwieszczenie zawiadamiające o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, na inwestycję polegającą na przebudowie parkingów wzdłuż budynku przy ul.T. Noniewicza 40 w Suwałkach wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, na działkach nr geod. 12224 i 11539/7, przy ul.T. Noniewicza w Suwałkach.

PREZYDENT MIASTA SUWAŁK                                                              

ul. A. Mickiewicza 1

16-400 Suwałki

                                                                                                                                                           Suwałki, dnia  19 września 2022 r.

AGP.6733.2.2022.EBA

OBWIESZCZENIE

 

PREZYDENTA   MIASTA   SUWAŁK

 

      Zgodnie z art. 53 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz. U.  z  2022 r., poz. 503)  Prezydent  Miasta  Suwałk informuje, iż  na wniosek z dnia 15.09.2022 r., złożony  przez Panią  Katarzynę Krakos, pełnomocnika działającego w imieniu i na rzecz  Gminy Miasto Suwałki - zostało  wszczęte postępowanie administracyjne, w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, na inwestycję polegającą  na przebudowie parkingów wzdłuż budynku przy ul.T.Noniewicza 40 w Suwałkach wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, polegającej na rozbiórce i budowie drogi wewnętrznej ze skrzyżowaniami, stanowisk postojowych dla samochodów osobowych, zatoki postojowej TAXI, chodników i opasek oraz kanalizacji deszczowej z przykanalikami, oświetlenia ulicznego i elementami małej architektury, na działkach nr geod. 12224 i 11539/7, przy ul.T.Noniewicza w Suwałkach.

       W terminie do dnia  03 października 2022 roku (włącznie), w siedzibie Urzędu Miejskiego w Suwałkach, ul. A. Mickiewicza 1, w Wydziale Architektury i Gospodarki Przestrzennej można zapoznać się z materiałami w tej sprawie oraz zgłosić ewentualne zastrzeżenia i wnioski.

Stronom może być zapewniony czynny udział w różny sposób, w tym za pomocą elektronicznych środków przekazu. Celem uzyskania informacji w procedowanej sprawie należy skontaktować się z osobą prowadzącą sprawę lub naczelnikiem Wydziału pod wskazanymi w zawiadomieniu numerami  telefonu, poprzez email: agp@um.suwalki.pl lub ePUAP.

Jednocześnie na podst. art. 9 Kpa w związku z art.15zzzzzn pkt 2 ustawy z dnia 2.03.2020 r. o szczegółowych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (tj. Dz.U  z 2021 r., poz.2095 ze zm.), informuję, iż z uwagi na konieczność ograniczenia bezpośrednich kontaktów w obecnej sytuacji nie będzie możliwe wykonanie kserokopii  dokumentacji przez pracownika organu. Strona, która chciałaby skorzystać w siedzibie organu z prawa zapoznania się z dokumentacją i wykonania jej kopii proszona jest  o zaopatrzenie się we własny sprzęt (aparat fotograficzny, telefon komórkowy, kartkę i długopis do sporządzania odpisów lub notatek) Istnieje również możliwość przesłania w formie elektronicznej przez pracownika organu, po uprzednim zwróceniu się z taką prośbą części dokumentacji (w miarę możliwości technicznych, pojedyncze strony formatu A4 lub A3) w formie skanu na adres wskazany przez stronę.

 Z uwagi na wyłączenie obsługi interesantów w tutejszym Urzędzie Miejskim do czasu  zakończenia tej sytuacji, nie ma możliwości osobistego zapoznania się z aktami sprawy bez uprzedniego umówienia się drogą telefoniczną lub mailową.

 

Z up. Prezydenta Miasta Suwałk

Małgorzata Włoskowska

Naczelnik Wydziału Architektury i Gospodarki   

Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Suwałkach

Udostępniający: Urząd Miejski w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Sylwia Zadrożna

Data wytworzenia: 2022-09-19

Wprowadzający: Sylwia Zadrożna

Data modyfikacji: 2022-09-19

Opublikował: Sylwia Zadrożna

Data publikacji: 2022-09-19