AGP_obwieszczenie zawiadamiające o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, na inwestycję polegającą na przebudowie parkingów wzdłuż budynku przy ul.T. Noniewicza 40 w Suwałkach wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, na działkach nr geod. 12224 i 11539/7, przy ul.T. Noniewicza w Suwałkach.
PREZYDENT MIASTA SUWAŁK
ul. A. Mickiewicza 1
16-400 Suwałki
Suwałki, dnia 19 września 2022 r.
AGP.6733.2.2022.EBA
OBWIESZCZENIE
PREZYDENTA MIASTA SUWAŁK
Zgodnie z art. 53 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 503) Prezydent Miasta Suwałk informuje, iż na wniosek z dnia 15.09.2022 r., złożony przez Panią Katarzynę Krakos, pełnomocnika działającego w imieniu i na rzecz Gminy Miasto Suwałki - zostało wszczęte postępowanie administracyjne, w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, na inwestycję polegającą na przebudowie parkingów wzdłuż budynku przy ul.T.Noniewicza 40 w Suwałkach wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, polegającej na rozbiórce i budowie drogi wewnętrznej ze skrzyżowaniami, stanowisk postojowych dla samochodów osobowych, zatoki postojowej TAXI, chodników i opasek oraz kanalizacji deszczowej z przykanalikami, oświetlenia ulicznego i elementami małej architektury, na działkach nr geod. 12224 i 11539/7, przy ul.T.Noniewicza w Suwałkach.
W terminie do dnia 03 października 2022 roku (włącznie), w siedzibie Urzędu Miejskiego w Suwałkach, ul. A. Mickiewicza 1, w Wydziale Architektury i Gospodarki Przestrzennej można zapoznać się z materiałami w tej sprawie oraz zgłosić ewentualne zastrzeżenia i wnioski.
Stronom może być zapewniony czynny udział w różny sposób, w tym za pomocą elektronicznych środków przekazu. Celem uzyskania informacji w procedowanej sprawie należy skontaktować się z osobą prowadzącą sprawę lub naczelnikiem Wydziału pod wskazanymi w zawiadomieniu numerami telefonu, poprzez email: agp@um.suwalki.pl lub ePUAP.
Jednocześnie na podst. art. 9 Kpa w związku z art.15zzzzzn pkt 2 ustawy z dnia 2.03.2020 r. o szczegółowych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (tj. Dz.U z 2021 r., poz.2095 ze zm.), informuję, iż z uwagi na konieczność ograniczenia bezpośrednich kontaktów w obecnej sytuacji nie będzie możliwe wykonanie kserokopii dokumentacji przez pracownika organu. Strona, która chciałaby skorzystać w siedzibie organu z prawa zapoznania się z dokumentacją i wykonania jej kopii proszona jest o zaopatrzenie się we własny sprzęt (aparat fotograficzny, telefon komórkowy, kartkę i długopis do sporządzania odpisów lub notatek) Istnieje również możliwość przesłania w formie elektronicznej przez pracownika organu, po uprzednim zwróceniu się z taką prośbą części dokumentacji (w miarę możliwości technicznych, pojedyncze strony formatu A4 lub A3) w formie skanu na adres wskazany przez stronę.
Z uwagi na wyłączenie obsługi interesantów w tutejszym Urzędzie Miejskim do czasu zakończenia tej sytuacji, nie ma możliwości osobistego zapoznania się z aktami sprawy bez uprzedniego umówienia się drogą telefoniczną lub mailową.
Z up. Prezydenta Miasta Suwałk
Małgorzata Włoskowska
Naczelnik Wydziału Architektury i Gospodarki
Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Suwałkach