Wydanie zezwolenia na usunięcie, poprzez wycinkę, 11 drzew z terenu osiedla „Północ I” w Suwałkach.

Suwałki, dnia: 21 lipca 2022 r.

OSGK.6131.147.2022.RR

ZAWIADOMIENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA ADMINISTRACYJNEGO

W dniu 20 lipca 2022 r. do tut. Organu wpłynął wniosek Suwalskiej Spółdzielni Mieszkaniowej, znak: EPI.62.5.508/BN/2/2022, z dnia 19 lipca 2022 r., o wydanie zezwolenia na usunięcie, poprzez wycinkę, 11 drzew z terenu osiedla „Północ I” w Suwałkach.

Wobec powyższego, tut. Organ wszczyna postępowanie w przedmiotowej sprawie.

W związku z art. 79 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego, zawiadamiam o wyznaczeniu terminu przeprowadzenia oględzin drzew, w dniu 19 sierpnia b. r., o godz. 14.00. Zgodnie z art. 79 § 2 KPA strona ma prawo brać udział w przeprowadzeniu dowodu oraz składać wyjaśnienia.

Z aktami sprawy można zapoznać się oraz ustosunkować się do nich w Urzędzie Miejskim w Suwałkach przy ul. Mickiewicza 1, w pokoju nr 211.

Jednocześnie, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 735), informuję, że przedmiotowy wniosek nie może być załatwiony w terminie określonym w art. 35 Kodeksu Postępowania Administracyjnego. Powodem jest złożona i długotrwała procedura wynikająca z ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody.

Przewidywany termin rozpatrzenia wniosku określam do dnia 1 września 2022 r.

Od niniejszego pisma stronom przysługuje prawo wniesienia ponaglenia, w przypadkach i na zasadach określonych w § 37 KPA.

Treść przedmiotowego zawiadomienia została opublikowana również w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie tut. Organu: www.um.suwalki.pl

Udostępniający: Urząd Miejski w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Radosław Renda

Data wytworzenia: 2022-07-21

Wprowadzający: Radosław Renda

Data modyfikacji: 2022-07-21

Opublikował: Radosław Renda

Data publikacji: 2022-07-21