AGP_Obwieszczenie Prezydenta Miasta Suwałk o podjęciu postępowania administracyjnego w sprawie zatwierdzenia projektu budowlanego i udzielenia zezwolenia na realizację inwestycji drogowej polegającej na budowie ulic: 11KD (ul. Jana Brzechwy), 3KD i 4KD (ul. Stanisława Lema) wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Suwałkach oraz o zebranym materiale dowodowym w tej sprawie
OBWIESZCZENIE
Prezydenta Miasta Suwałk
z dnia 7 lutego 2022 r.
znak: AGP.6740.332.2021.SZ
Stosownie do art. 98 § 1 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego (jednolity tekst Dz. U. z 2021 r., poz. 735), zawiadamiam, iż na wniosek Prezydenta Miasta Suwałk z dnia 07.02.2022 r., postanowieniem z dnia 07.02.2022 r. zostało podjęte postępowanie administracyjne w sprawie zatwierdzenia projektu budowlanego i udzielenia zezwolenia na realizację inwestycji drogowej polegającej na budowie ulic: 11KD (ul. Jana Brzechwy), 3KD i 4KD (ul. Stanisława Lema) wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Suwałkach.
Jednocześnie zgodnie z art. 10 § 1 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 735 z późn. zm.), informuję, iż został zebrany materiał dowodowy w przedmiotowej sprawie.
Strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w Wydziale Architektury i Gospodarki Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Suwałkach, 16-400 Suwałki, ul. A Mickiewicza 1, pok. 140, także wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłosić żądania w tej sprawie w terminie 7 dni od daty publikacji niniejszego obwieszczenia.
Stosownie do art. 49 Kpa, zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie.
Z uwagi na wprowadzenie pracy zdalnej Urzędu Miejskiego w Suwałkach do czasu zakończenia tej sytuacji, nie ma możliwości osobistego zapoznania się z aktami sprawy bez uprzedniego umówienia się drogą telefoniczną lub mailową.
Z up. Prezydenta Miasta Suwałk
Małgorzata Włoskowska
NACZELNIK
Wydziału Architektury i Gospodarki Przestrzennej