Postępowanie administracyjne ws uchylenia decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia: przebudowiy ulicy Reja

 

 

Suwałki, dnia 26 listopada 2008r.

OSGK.VI.7624/169/O/08



O B W I E S Z C Z E N I E



Na podstawie art. 49 oraz 10 ustawy z dnia 14.06.1960 r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. Nr 98 poz. 1071 z 2000r. z późn. zm.) Urząd Miejski w Suwałkach zawiadamia o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie uchylenia decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, wydanej przez Prezydenta Miasta Suwałki z dnia 8 listopada 2006 r. Nr OSGK.II-7624-141/DŚ/06, polegającego na przebudowie ulicy Reja w Suwałkach, na odcinku od skrzyżowania z ulicą Bulwarową w km ok. 90+700 do skrzyżowania z ul. Kowalskiego i ul. Daszyńskiego włącznie w km ok. 92+454,98, w ciągu drogi wojewódzkiej nr 655.

Z dokumentami sprawy można zapoznać się w Urzędzie Miejskim w Suwałkach przy ul. Mickiewicza 1 pok. 209 w godz. od 7.30 do 15.30.

W terminie od 27 listopada do 10 grudnia 2008 r. można składać uwagi i wnioski, w Urzędzie Miejskim w Suwałkach przy ul. Mickiewicza 1 pok. 209.






 

 

 

Udostępniający: Dariusz Przybysz - Naczelnik Wydziału Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miejskiego w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Radosław Renda

Wprowadzający: Radosław Renda

Data wprowadzenia: 2008-11-26

Data modyfikacji: 2008-11-27

Opublikował: Radosław Renda

Data publikacji: 2008-11-26