Przebudowa ul. Reja

 

Suwałki, dnia 10 lipca 2008 r.

OSGK.VI.7624-80/O/08

 

OBWIESZCZENIE

Stosownie do art. 49 oraz 10 ustawy z dnia 14.06.1960 r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. Nr 98 poz. 1071 z 2000r. z późn. zm.), w związku z art. 46a ust. 5 ustawy

 z dnia 27 kwietnia 2001r. - Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity  z 2008r., Dz. U. Nr 25, poz. 150) Urząd Miejski w Suwałkach zawiadamia o wszczęciu postępowania administracyjnego w

 sprawie zmiany decyzji wydanej przez Prezydenta Miasta Suwałk z dnia 8.11.2006r., znak: OSGK.II-7624-141/DŚ/06 o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji

 polegającej na przebudowie ul. Reja w Suwałkach, na odcinku od skrzyżowania z ulicą Bulwarową w km 90+700,0 do skrzyżowania z ul. Kowalskiego i ul. Daszyńskiego włącznie w km 92+454,98

w ciągu drogi wojewódzkiej nr 655.

Z dokumentami sprawy można zapoznać się w Urzędzie Miejskim w Suwałkach przy ul. Mickiewicza 1 pok. 209 w godz. od 730 do 1530.

 

 

W terminie od 11 do 31 lipca 2008 r. można składać uwagi i wnioski, osobiście w Urzędzie Miejskim w Suwałkach przy ul. Mickiewicza 1 pok. 209 lub drogą elektroniczną na adres dkaminska@um.suwalki.pl.

 

Ewentualne zastrzeżenia i wnioski rozpatrzone zostaną przy rozstrzygnięciu decyzji.

Organem właściwym do rozpatrzenia zgłoszonych uwag i wniosków jest Prezydent Miasta Suwałk.

Udostępniający: Dariusz Przybysz - Naczelnik Wydziału Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miejskiego w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Radosław Renda

Wprowadzający: Radosław Renda

Data wprowadzenia: 2008-07-17

Data modyfikacji: 2008-07-17

Opublikował: Radosław Renda

Data publikacji: 2008-07-17