Postępowanie administracyjne ws uchylenia decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia: przebudowy ul. Świerkowej

 

 

Suwałki, dnia 26 listopada 2008r.

OSGK.VI.7624/170/O/08



O B W I E S Z C Z E N I E



Na podstawie art. 49 oraz 10 ustawy z dnia 14.06.1960 r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. Nr 98 poz. 1071 z 2000r. z późn. zm.) Urząd Miejski w Suwałkach zawiadamia o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie uchylenia decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, wydanej przez Prezydenta Miasta Suwałk z dnia 16 stycznia 2006r. Nr OSGK.II-7624-42/DŚ/05, polegającego na przebudowie ul. Świerkowej, na odcinku od ul. Szpitalnej do ul. Pułaskiego oraz ulicy lokalnej pomiędzy ul. Reja i ul. Pułaskiego w Suwałkach.

Z dokumentami sprawy można zapoznać się w Urzędzie Miejskim w Suwałkach przy ul. Mickiewicza 1 pok. 209 w godz. od 730 do 1530.

W terminie od 27 listopada do 10 grudnia 2008 r. można składać uwagi i wnioski, w Urzędzie Miejskim w Suwałkach przy ul. Mickiewicza 1 pok. 209.








 

Udostępniający: Dariusz Przybysz - Naczelnik Wydziału Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miejskiego w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Radosław Renda

Wprowadzający: Radosław Renda

Data wprowadzenia: 2008-11-26

Data modyfikacji: 2008-11-26

Opublikował: Radosław Renda

Data publikacji: 2008-11-26