Przebudowa ul. Reja
Suwałki, dnia 10 lipca 2008r.
OSGK.VI.7624/80/I/08
I N F O R M A C J A
Mając na uwadze art. 19 i 32 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. - Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity z 2008r. Dz.U. Nr 25, poz. 150), podaje się do publicznej wiadomości, że w dniu 8 lipca 2008r. do Urzędu Miejskiego w Suwałkach wpłynął wniosek w sprawie zmiany decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji polegającej na przebudowie ul. Reja w Suwałkach, na odcinku od skrzyżowania z ulicą Bulwarową w km 90+700,0 do skrzyżowania z ul. Kowalskiego i ul. Daszyńskiego włącznie w km 92+454,98 w ciągu drogi wojewódzkiej nr 655.
Postępowanie prowadzone jest na wniosek: Miejskiej Dyrekcji Inwestycji w Suwałkach, ul. Sejneńska 82, 16-400 Suwałki
Informacja o wniosku została zamieszczona w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Suwałkach pod adresem: www.um.suwalki.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Suwałkach, ul. Mickiewicza 1 (II piętro).
Przedmiotowe przedsięwzięcie podlega postępowaniu w sprawie oceny oddziaływania na środowisko. W wyniku postępowania wydana zostanie decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia. Organem właściwym do wydania w/w decyzji jest Prezydent Miasta Suwałk. Organem właściwym do wydania opinii i uzgadniania warunków realizacji niniejszego przedsięwzięcia jest Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Suwałkach.
Z dokumentami sprawy można zapoznać się w Urzędzie Miejskim w Suwałkach przy ul. Mickiewicza 1 pok. 209 w godz. od 730 do 1530.
W terminie 21 dni od dnia wywieszenia niniejszej informacji można składać uwagi i wnioski, osobiście w Urzędzie Miejskim w Suwałkach przy ul. Mickiewicza 1 pok. 209 lub drogą elektroniczną na adres dkaminska@um.suwalki.pl.
Organem właściwym do rozpatrzenia zgłoszonych uwag i wniosków jest Prezydent Miasta Suwałk.