Raport o oddziaływaniu przedmiotowego przedsięwzięcia na środowisko - przwebudowa ul. Reja

 

Suwałki, dnia 7 października 2008r.

OSGK.VI.7624/113/O/08



O B W I E S Z C Z E N I E





Mając na uwadze art. 32 ust. 1 oraz art. 53 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. - Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity z 2008r. Dz.U. Nr 25, poz. 150), podaje się do publicznej wiadomości, że w dniu 6 października 2008 r., w ramach postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizacje przedsięwzięcia dot. przebudowy ulicy Reja  w ciągu drogi wojewódzkiej nr 655 w Suwałkach , wpłynął Raport o oddziaływaniu przedmiotowego przedsięwzięcia na środowisko.

W ramach przedsięwzięcia przewiduje się:

  • korektę niwelaty i łuków pionowych oraz poziomych,

  • budowę nowych jezdni o nawierzchniach bitumicznych oraz wzmocnienie nawierzchni istniejących,

  • rozbudowę ulicy w układzie przestrzennym jako dwujezdniową,

  • rozbudowę skrzyżowań obecnie zwykłych, na skrzyżowania o skanalizowanych potokach ruchu z zastosowaniem sygnalizacji świetlnej, z azylami na przejściach dla pieszych i przejazdach dla rowerzystów,

  • budowę chodników i ścieżek rowerowych,

  • budowę zatok autobusowych,

  • budowę kompleksowego odwodnienia drogi,

  • budowę lub przebudowę oświetlenia,

  • przebudowę urządzeń infrastruktury technicznej.

Postępowanie prowadzone jest na wniosek: Miejskiej Dyrekcji Inwestycji w Suwałkach, działającej w imieniu Gminy Miasta Suwałki.

Przedmiotowe przedsięwzięcie podlega postępowaniu w sprawie oceny oddziaływania na środowisko. W wyniku postępowania wydana zostanie decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia. Organem właściwym do wydania w/w decyzji jest Prezydent Miasta Suwałk. Organem właściwym do wydania opinii i uzgadniania warunków realizacji niniejszego przedsięwzięcia jest Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Suwałkach. Decyzję niniejszą wydaje się przed uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę.

Informacja o Raporcie została zamieszczona w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Suwałkach pod adresem: www.um.suwalki.pl, na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Suwałkach, ul. Mickiewicza 1 (II piętro) oraz w miejscu inwestycji.

Z dokumentami sprawy można zapoznać się w Urzędzie Miejskim w Suwałkach przy ul. Mickiewicza 1 pok. 209 w godz. od 730 do 1530.

W terminie 21 dni od dnia wywieszenia niniejszej informacji, tj. od 8 do 28 października 2008r. można składać uwagi i wnioski, osobiście w Urzędzie Miejskim w Suwałkach przy ul. Mickiewicza 1 pok. 209 lub drogą elektroniczną na adres dkaminska@um.suwalki.pl.

Organem właściwym do rozpatrzenia zgłoszonych uwag i wniosków jest Prezydent Miasta Suwałk.




 

Udostępniający: Dariusz Przybysz - Naczelnik Wydziału Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miejskiego w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Radosław Renda

Wprowadzający: Radosław Renda

Data wprowadzenia: 2008-10-07

Data modyfikacji: 2008-10-13

Opublikował: Radosław Renda

Data publikacji: 2008-10-07