Postępowanie ws decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia: budowie ulicy Armii Krajowej, od ul. Pułaskiego do ul. Reja wraz z rozbudową ulicy Reja

 

Suwałki, dnia 24 października 2008 r.

OSGK.VI.7624-155/Z/08


O B W I E S Z C Z E N I E


Stosownie do art. 49 oraz 10 ustawy z dnia 14.06.1960 r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. Nr 98 poz. 1071 z 2000r. z późn. zm.), w związku z art. 46a ust. 5 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. - Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity
z 2008r., Dz. U. Nr 25, poz. 150) Urząd Miejski w Suwałkach zawiadamia o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na: budowie ulicy Armii Krajowej, na odcinku od ul. Pułaskiego do ul. Reja wraz z rozbudową ulicy Reja w ciągu drogi wojewódzkiej nr 655, na odcinku od ul. Kowalskiego do ul. Armii Krajowej, od km 92+454,98 do km 92+638,48, w Suwałkach.

W ramach przedsięwzięcia przewiduje się:

  • budowę nawierzchni utwardzonej na ul. Armii Krajowej na odcinku od skrzyżowania z drogą krajową Nr 8 ul. Pułaskiego do skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 655 ul. Reja wraz z budową skrzyżowania typu rondo,

  • rozbudowę ul. Reja od ul. Kowalskiego na odcinku długości około 500 m w kierunku Rutki Tartak,

  • budowę kanalizacji deszczowej, oświetlenia ulicznego, fragmentów wodociągu i kanalizacji sanitarnej oraz usunięcie ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem podziemnym.

Przedsięwzięcie zlokalizowane jest w granicach administracyjnych miasta Suwałki na nieruchomościach oznaczonych działkami o nr geodezyjnych: 23933, 21246/2, 21246/1, 21273/3, 21272, 21308, 21248, 21294, 21245, 21241, 21240, 21236, 21234, 21231, 21230, 21228, 21227, 21226/2, 20001/3, 20794/1, 20800, 20802.

Postępowanie prowadzone jest na wniosek: Miejskiej Dyrekcji Inwestycji w Suwałkach, działającej w imieniu Gminy Miasta Suwałki.

Organem właściwym do wydania opinii i uzgodnienia warunków realizacji niniejszego przedsięwzięcia jest Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Suwałkach.

Z dokumentami sprawy można zapoznać się w Urzędzie Miejskim w Suwałkach przy ul. Mickiewicza 1 pok. 209 w godz. od 730 do 1530.

W terminie od 27 października do 10 listopada 2008 r. można składać uwagi i wnioski, osobiście w Urzędzie Miejskim w Suwałkach przy ul. Mickiewicza 1 pok. 209 lub drogą elektroniczną na adres dkaminska@um.suwalki.pl.

Ewentualne zastrzeżenia i wnioski rozpatrzone zostaną przy rozstrzygnięciu decyzji.

Organem właściwym do rozpatrzenia zgłoszonych uwag i wniosków jest Prezydent Miasta Suwałk.

Informacja o wniosku została zamieszczona w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Suwałkach pod adresem: www.um.suwalki.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Suwałkach, ul. Mickiewicza 1 (II piętro).



















 

Udostępniający: Dariusz Przybysz - Naczelnik Wydziału Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miejskiego w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Radosław Renda

Wprowadzający: Radosław Renda

Data wprowadzenia: 2008-10-28

Data modyfikacji: 2008-10-28

Opublikował: Radosław Renda

Data publikacji: 2008-10-28