Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie zmiany decyzji z dnia 27.04.2006r., znak: OSGK.II-7624-26/DŚ/06 o środowiskowych uwarunkowaniach
Suwałki, dnia 18 sierpnia 2008 r.
OSGK.VI.7624-105/U/08
OBWIESZCZENIE
Stosownie do art. 49 oraz 10 ustawy z dnia 14.06.1960 r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. Nr 98 poz. 1071 z 2000r. z późn. zm.), w związku z art. 46a ust. 5 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. - Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity
z 2008r., Dz. U. Nr 25, poz. 150) Urząd Miejski w Suwałkach zawiadamia o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie zmiany decyzji wydanej przez Prezydenta Miasta Suwałk z dnia 27.04.2006r., znak: OSGK.II-7624-26/DŚ/06 o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji polegającej na przebudowie Placu Marszałka Piłsudskiego, ul. Hamerszmita, ul. Mickiewicza w ciągu drogi wojewódzkiej 653 na odcinku od km 31+437 do km 31+931 w rejonie Parku Konstytucji 3 Maja w Suwałkach - II etap “Placu Europejskiego w zabytkowym Śródmieściu miasta Suwałk”.
Z dokumentami sprawy można zapoznać się w Urzędzie Miejskim w Suwałkach przy ul. Mickiewicza 1 pok. 209 w godz. od 730 do 1530.
W terminie od 18 sierpnia do 1 września 2008 r. można składać uwagi i wnioski, osobiście w Urzędzie Miejskim w Suwałkach przy ul. Mickiewicza 1 pok. 209 lub drogą elektroniczną na adres dkaminska@um.suwalki.pl.
Ewentualne zastrzeżenia i wnioski rozpatrzone zostaną przy rozstrzygnięciu decyzji.
Organem właściwym do rozpatrzenia zgłoszonych uwag i wniosków jest Prezydent Miasta Suwałk.