Przebudowa ulicy Reja w Suwałkach
Suwałki, dnia 18 sierpnia 2008r.
OSGK.VI.7624/80/O/08
OBWIESZCZENIE
Mając na uwadze art. 19 i 32 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. - Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity z 2008r. Dz.U. Nr 25, poz. 150), podaje się do publicznej wiadomości, że w dniu 18 sierpnia 2008r, w ramach postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizacje przedsiewzięcia dot. przebudowy ulicy Reja w Suwałkach, na odcinku od skrzyżowania z ulicą Bulwarową w km 90+700,00, do skrzyżowania z ul. Kowalskiego i ul. Daszyńskiego włącznie - w km 92+454,98, w ciągu drogi wojewódzkiej nr 655, do Urzędu Miejskiego w Suwałkach wpłynął Raport o oddziaływaniu przedmiotowego przedsięwzięcia na środowisko.
W ramach przedsięwzięcia przewiduje się:
korektę niwelaty i łuków pionowych,
przebudowę ulicy w układzie przestrzennym jako dwujezdniową,
przebudowę skrzyżowań,
budowę chodników,
budowę zatok autobusowych,
budowę kompleksowego odwodnienia drogi,
budowę lub przebudowę oświetlenia,
przebudowę urządzeń infrastruktury technicznej.
Postępowanie prowadzone jest na wniosek: Miejskiej Dyrekcji Inwestycji w Suwałkach, działającej w imieniu Gminy Miasta Suwałki.
Informacja o wniosku została zamieszczona w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Suwałkach pod adresem: www.um.suwalki.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Suwałkach, ul. Mickiewicza 1 (II piętro).
Przedmiotowe przedsięwzięcie podlega postępowaniu w sprawie oceny oddziaływania na środowisko. W wyniku postępowania wydana zostanie decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia. Organem właściwym do wydania w/w decyzji jest Prezydent Miasta Suwałk. Organem właściwym do wydania opinii i uzgadniania warunków realizacji niniejszego przedsięwzięcia jest Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Suwałkach.
Z dokumentami sprawy można zapoznać się w Urzędzie Miejskim w Suwałkach przy ul. Mickiewicza 1 pok. 209 w godz. od 730 do 1530.
W terminie 21 dni od dnia wywieszenia niniejszej informacji, od 19 sierpnia do 8 września 2008 r. można składać uwagi i wnioski, osobiście w Urzędzie Miejskim w Suwałkach przy ul. Mickiewicza 1 pok. 209 lub drogą elektroniczną na adres dkaminska@um.suwalki.pl.
Organem właściwym do rozpatrzenia zgłoszonych uwag i wniosków jest Prezydent Miasta Suwałk.