Zgromadzenie materiału dowodowego ws wniosku o wydanie zezwolenia na usunięcie 2 drzew przy ul. Lityńskiego 11

Suwałki, dnia: 21 kwietnia 2022 r.

OSGK.6131.73.1.2022.RR

ZAWIADOMIENIE O ZEBRANIU MATERIAŁU DOWODOWEGO


Stosownie do art. 10 i 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 2052), w związku z art. 83a ust. 7 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 1098), zawiadamiam, że tut. Organ zgromadził materiał dowodowy w sprawie postępowania dotyczącego wniosku Młodzieżowej Spółdzielni Mieszkaniowej o wydanie zezwolenia na usunięcie 2 drzew z terenu przy ul. Lityńskiego 11 w Suwałkach.

Informuję o prawie do zapoznania się z aktami postępowania oraz wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów, materiałów oraz zgłoszonych żądań, a także do złożenia dodatkowych wyjaśnień mogących mieć znaczenie w sprawie. Strony mogą wypowiedzieć się w sprawie oraz zapoznać się z aktami sprawy w Urzędzie Miejskim w Suwałkach, w godzinach 7.30-15.30 (w poniedziałki w godz. 8.00-16.00), w terminie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia niniejszego zawiadomienie w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej tut. Organu: www.um.suwalki.pl.

Telefon do osoby prowadzącej sprawę: 875628216

Udostępniający: Urząd Miejski w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Radosław Renda

Data wytworzenia: 2022-04-21

Wprowadzający: Radosław Renda

Data modyfikacji: 2022-04-21

Opublikował: Radosław Renda

Data publikacji: 2022-04-21