Zgłoszenie instalacji wytwarzających pola elektromagnetyczne
Zgłoszenie instalacji wytwarzających pola elektromagnetyczne Termin składania dokumentów: Prowadzący instalację jest obowiązany do dokonania zgłoszenia przed rozpoczęciem eksploatacji, Do rozpoczęcia eksploatacji instalacji można przystąpić, jeżeli organ właściwy do przyjęcia zgłoszenia w terminie 30 dni od dnia doręczenia zgłoszenia nie wniesie sprzeciwu w drodze decyzji, Instalację objętą obowiązkiem zgłoszenia w okresie, gdy jest już ona eksploatowana, prowadzący ją jest obowiązany zgłosić w terminie 6 miesięcy od dnia, w którym została ona objęta tym obowiązkiem.
Urząd, w którym realizowana będzie sprawa
Nazwa urzędu Urząd Miejski w Suwałkach
Wydział Ochrony Środowiska Adres: ul. Adama Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki Telefon 87 5628210
Miejsce przyjmowania dokumentów Pokój nr 210, Piętro II Godziny przyjmowania dokumentów Poniedziałek 08:00 - 16:00 Wtorek 07:30 - 15:30 Środa 07:30 - 15:30 Czwartek 07:30 - 15:30 Piątek 07:30 - 15:30 Sobota Nieczynne Niedziela Nieczynne
Poniżej udostępnione zostały dokumenty, które można pobrać, wydrukować a następnie wypełnić w wersji papierowej i złożyć w siedzibie Urzędu.