Informacja z konsultacji projektu uchwały Rady Miejskiej w Suwałkach w sprawie trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej.
Na podstawie § 4 ust. 1 załącznika do uchwały Nr VI/31/2011 Rady Miejskiej Suwałkach z dnia 23 lutego 2011 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu konsultowania z radą działalności pożytku publicznego lub organizacjami pozarządowymi i podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, projektów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji, Prezydent Miasta Suwałk, zarządzeniem nr 106/11 z dnia 04 kwietnia 2011 r., ogłosił konsultacje projektu uchwały Rady Miejskiej w Suwałkach w sprawie trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej.
Konsultacje odbyły się w formie zamieszczenia na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Suwałkach i w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Suwałkach projektu ww. uchwały wraz z formularzem zgłaszania opinii.
Celem konsultacji było zebranie opinii i uwag organizacji pozarządowych i podmiotów, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
Opinie i uwagi mogły być zgłoszone drogą pisemną lub elektroniczną, w okresie od 5 do 20 kwietnia 2011 r.
W toku konsultacji, propozycje zmiany zapisów do projektu uchwały zgłosiły dwie organizacje pozarządowe, tj. Stowarzyszenie Uniwersytet Trzeciego Wieku w Suwałkach i Polskie Towarzystwo Turystyczno - Krajoznawcze Oddział w Suwałkach.
Wyniki konsultacji, zawierające zestawienie zgłoszonych propozycji zmian zapisów wraz ze stanowiskiem Prezydenta Miasta Suwałk w załączeniu.