Zgromadzenie materiału dowodowego ws postępowania dot. wniosku SSM o wydanie zezwolenia na usunięcie drzewa przy ul. Utrata 6

Suwałki, dnia: 20 września 2023 r.

 OŚ.6131.178.1.2023.SM

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                

ZAWIADOMIENIE O ZEBRANIU MATERIAŁU DOWODOWEGO

            Stosownie do art. 10 i 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 775 z późn. zm.), w związku z art. 83a ust. 7 ustawy  z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1336 z późn. zm.)  zawiadamiam, że tut. Organ zgromadził materiał dowodowy w sprawie postępowania dotyczącego wniosku Suwalskiej Spółdzielni Mieszkaniowej o wydanie zezwolenia na usunięcie drzewa z terenu przy ul. Utrata 6 w Suwałkach.

            Informuję o prawie do zapoznania się z aktami postępowania oraz wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów, materiałów oraz zgłoszonych żądań, a także do złożenia dodatkowych wyjaśnień mogących mieć znaczenie w sprawie. Strony mogą wypowiedzieć się w sprawie oraz zapoznać się z aktami sprawy w Urzędzie Miejskim w Suwałkach, w godzinach 7:30- 15:30 (w poniedziałki w godzinach  8:00- 16:00), w terminie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia niniejszego zawiadomienia w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej tut. Organu: www.um.suwalki.pl.
 

Udostępniający: Urząd Miejski w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Radosław Renda - Wydział Ochrony Środowiska

Data wytworzenia: 2023-10-04

Wprowadzający: Radosław Renda

Data modyfikacji: 2023-10-04

Opublikował: Radosław Renda

Data publikacji: 2023-10-04