Zawiadomienie o zebraniu materiału dowodowego w sprawie postępowania dotyczącego wniosku SSM o wydanie zezwolenia na usunięcie 7 drzew

Suwałki, dnia: 08.08.2023 r.


OS.6131.136.2023.SM



ZAWIADOMIENIE O ZEBRANIU MATERIAŁU DOWODOWEGO



   Stosownie do art. 10 i 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 775 z późn. zm.), w związku z art. 83a ust. 7 ustawy  z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1336 z późn. zm.)  zawiadamiam, że tut. Organ zgromadził materiał dowodowy w sprawie postępowania dotyczącego wniosku Suwalskiej Spółdzielni Mieszkaniowej o wydanie zezwolenia na usunięcie 7 drzew z terenu przy ul. Nowomiejska 8, ul. Szymanowskiego 2, ul. Młynarskiego 8, ul. Ogińskiego 4, ul. Moniuszki 1 w Suwałkach.
  Informuję o prawie do zapoznania się z aktami postępowania oraz wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów, materiałów oraz zgłoszonych żądań, a także do złożenia dodatkowych wyjaśnień mogących mieć znaczenie w sprawie. Strony mogą wypowiedzieć się w sprawie oraz zapoznać się z aktami sprawy w Urzędzie Miejskim w Suwałkach, w godzinach 7:30- 15:30 (w poniedziałki w godzinach 8:00- 16:00), w terminie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia niniejszego zawiadomienia w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej tut. Organu: https://bip.um.suwalki.pl  

Udostępniający: Urząd Miejski w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Sandra Mazalewska - Wydział Ochrony Środowiska

Data wytworzenia: 2023-08-08

Wprowadzający: Michał Nowicki

Data modyfikacji: 2023-08-08

Opublikował: Michał Nowicki

Data publikacji: 2023-08-08