AGP obwiesczenie o zamieszczeniu wniosku o ustalenie lokalizacji inwestycji mieszkaniowej i inwestycji towarzyszącej

Suwałki, dnia 5 września 2023 r.

AGP-RU.670.1.2.2023

 

OBWIESZCZENIE

o zamieszczeniu wniosku o ustalenie lokalizacji inwestycji mieszkaniowej i inwestycji towarzyszącej

 

Na podstawie art. 7 ust. 10 ustawy z dnia 5 lipca 2018 r. o ułatwieniach w przygotowaniu i realizacji inwestycji mieszkaniowych oraz inwestycji towarzyszących (Dz. u. z 2021 r. poz. 1538 z późniejszymi zmianami), informuję o zamieszczeniu na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Suwałkach w Biuletynie Informacji Publicznej w zakładce Ogłoszenia i informacje Prezydenta Miasta Suwałk, wniosku złożonego dnia 4 września 2023 r. przez Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego „Budopol - Suwałki”- Hajko Sp.J., o ustalenie lokalizacji inwestycji mieszkaniowej, polegającej na budowie zespołu czterech budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z podziemnym zespołem garażowym, nawierzchniami utwardzonymi ze stanowiskami postojowymi naziemnymi oraz niezbędną infrastrukturą techniczną, zlokalizowanego przy ulicy Stefana Batorego w Suwałkach, na działkach o numerach geodezyjnych: 30261/3, 30261/4, 30261/7, 30269/13 obręb 3 miasto Suwałki oraz inwestycji towarzyszącej polegającej na budowie odcinka ulicy Stefana Batorego wraz z chodnikami i niezbędną infrastrukturą techniczną, zjazdem dwukierunkowym oraz przebudową i rozbudową istniejącej zatoki parkingowej i budowie odcinka sieci wodociągowej z hydrantem oraz przyłączy wodociągowego, kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej w ciągu ulicy Grunwaldzkiej, na działkach o numerach geodezyjnych: 30269/13, 30260/11, 30261/6, 30269/14, 30269/2, 30269/3, 30259/26, 30259/7, 30259/8, 30259/24, 30258/35, 30281/1, 30255, 30257/24, 30256/1, 30280/2 oraz 30230/1, 30231/6, 30261/1 obręb 3 miasto Suwałki.

Zgodnie z art. 7 ust. 11 ww. ustawy o ułatwieniach w przygotowaniu i realizacji inwestycji mieszkaniowych oraz inwestycji towarzyszących, uwagi do przedmiotowego wniosku można składać do Prezydenta Miasta Suwałk w postaci papierowej w Kancelarii Ogólnej – pokój nr 5 w punkcie przyjęć korespondencji Urzędu Miejskiego w Suwałkach, ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki lub elektronicznej za pomocą środków komunikacji elektronicznej, o których mowa w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344) na adres elektronicznej skrzynki podawczej (ESP) na ePUAP: /UMSuwalki/esp w terminie 21 dni od dnia zamieszczenia wniosku na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Suwałkach w Biuletynie Informacji Publicznej, tj. do dnia 27 września 2023 r.

Uwaga powinna zawierać nazwisko, imię, lub nazwę i adres składającego oraz przedmiot uwagi.*

 

Prezydent Miasta Suwałk

Czesław Renkiewicz

 

  

*

W związku z obowiązkiem określonym w art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1, późniejszymi zmianami), zwanego dalej „RODO” informuję, iż:

 

  1. Administratorem Pani/Pan danych osobowych, podanych we wniosku/uwadze jest Urząd Miejski w Suwałkach reprezentowany przez Prezydenta Miasta Suwałk z siedzibą ul. A. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki tel. 87 562-80-00, adres e-mail: org@um.suwalki.pl , adres elektronicznej skrzynki podawczej (ESP) na ePUAP: /UMSuwalki/esp.
  2. Podane dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procedury dotyczącej ustalenia lokalizacji inwestycji mieszkaniowej na podstawie ustawy z dnia 5 lipca 2018 r. o ułatwieniach w przygotowaniu i realizacji inwestycji mieszkaniowych oraz inwestycji towarzyszących (Dz. u. z 2021 r. poz. 1538 z późniejszymi zmianami) w celu realizacji przez Miasto jego zadań, a podstawą prawną ich przetwarzania jest art. 6 ust.1 pkt. c) RODO, co oznacza, że przetwarzanie Pani/Pana danych jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze danych w stosunku do danych do których żądania na podstawie prawa uprawniony jest Administrator danych w procesie właściwej realizacji złożonego podania lub postępowania administracyjnego.
  3. We wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych oraz realizacją przysługujących Pani/Panu w tym zakresie praw, można skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: iod@um.suwalki.pl. tel. 87 562-82-08
  4. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, prawo ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu wobec przetwarzanych. Prawo do usunięcia, swoich danych przysługuje Pani/Panu w sytuacji, gdy wcześniej wyrażona zgoda na przetwarzanie danych zostanie przez Państwa cofnięta, a przepisy ustawy szczególnej zezwalają na ich trwałe usunięcie.
  5. Pełen zakres informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajduje się na stronie internetowej urzędu w BIP w zakładce „zagospodarowanie przestrzenne” pod adresem: http://bip.um.suwalki.pl/Menu_tematyczne/Zagospodarowanie_przestrzenne/informacja-dotyczaca-przetwarzania-danych-osobowych.html oraz w siedzibie Administratora - Wydział Architektury i Gospodarki Przestrzennej pok. 139

 

Udostępniający: Urząd Miejski w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Małgorzata Włoskowska - Naczelnik Wydziału Architektury i Gospodarki Przestrzennej

Data wytworzenia: 2023-09-05

Wprowadzający: Justyna Wołągiewicz

Data modyfikacji: 2023-09-06

Opublikował: Justyna Wołągiewicz

Data publikacji: 2023-09-06