Wydanie decyzji środowiskowej dot. budowy fabryki płyt drewnopochodnych MDF i HDF

OSGK.6220.78.2022.DK

Suwałki, dnia 24 stycznia 2023 r.

O B W I E S Z C Z E N I E

Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14.06.1960 r. KPA (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r. poz. 2000), w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2022 r. poz. 1029), Prezydent Miasta Suwałk podaje do publicznej wiadomości, że w dniu 24 stycznia 2023 r. wydał decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie fabryki płyt drewnopochodnych MDF i HDF wraz z niezbędną infrastrukturą na obszarze położonym pomiędzy ul. Dubowo I i ul. Brylantową w Suwałkach, na terenie Suwalskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej.

Postępowanie prowadzone było na wniosek: firmy NORTH-TECH Zbigniew Mazurkiewicz, reprezentowanej przez pełnomocnika p. Beatę Gładkowską - Chocian, EKOTON Sp. z o.o. ul. Ciepła 12/4, 15-472 Białystok.

Informację o decyzji umieszcza się: w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Suwałkach, w internecie pod adresem: http://bip.um.suwalki.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta Suwałki.

Jednocześnie informuję się, że w ciągu 14 dni od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia można w tut. Wydziale Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miejskiego w Suwałkach, telefonicznie (87 562 82 09) lub środkami łączności elektronicznej zapoznać się z decyzją oraz dokumentacją w tej sprawie oraz zgłosić ewentualne zastrzeżenia i wnioski.

Niniejsze obwieszczenie podaje się do publicznej wiadomości przez zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Suwałkach oraz w sposób zwyczajowo przyjęty.

Treść przedmiotowej decyzji udostępnienia się na okres 14 dni w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Suwałki.

Dzień udostępnienia treści decyzji: 24 stycznia 2023 r.

Doręczenie niniejszego zawiadomienia stronom postępowania uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło jego upublicznienie w Biuletynie Informacji Publicznej.

Upubliczniono w dniach:

od 24 stycznia 2023 r.

do ………………

Z up. Prezydenta Miasta Suwałk

Jerzy Gałązka

p.o. Naczelnika Wydziału

Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej

INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

ZGODNIE Z ART. 13 i 14 RODO

Zgodnie z art. 13 i 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informuję, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Suwałk, ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki.

  2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miasta Suwałki jest Pan Rafał Luto, e-mail: iod@um.suwalki.pl, tel.: 87 562 82 09.

  3. Przetwarzanie danych osobowych jest dokonywane w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Prezydencie Miasta Suwałk – prowadzenia postępowań administracyjnych, w sprawie wydania decyzji
    o środowiskowych uwarunkowaniach planowanych przedsięwzięć, na podstawie przepisów ustawy
    z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U.2021.247 ze zm.). Podanie danych identyfikujących uczestnika postępowania, umożliwiających jego wszczęcie
    i prowadzenie, wynika z przepisów z ustawy – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U.2021.735).

  4. W celu określonym w pkt 3 Administrator przetwarza Pana/Pani imię i nazwisko, adres zamieszkania
    lub adres o korespondencji, numer działki ewidencyjnej, numer jej księgi wieczystej, charakter stanu władania oraz inne dane (np. nr telefonu lub adres poczty elektronicznej), jeśli zostały
    przez Pana/Panią podane.

  5. W związku z przetwarzaniem danych w celach, o których mowa w pkt 3 Pana/Pani imię i nazwisko może być udostępniane innym uczestnikom tych postępowań. Dane osobowe mogą być udostępniane organom władzy publicznej oraz podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działającym na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa.

  6. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą w szczególności strony postępowania, organy biorący udział
    w postępowaniu, operator pocztowy Poczta Polska, archiwum państwowe, dane Pani/Pana mogą być udostępniane przez Prezydenta Miasta Suwałk podmiotom upoważnionym do uzyskania informacji na podstawie przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U.2020.256 ze zm.) oraz ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko

  7. Dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z obowiązującymi przepisami archiwalnymi,
    tj. m.in. ustawą z 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U.2020.164)
    i rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U.2011.14.67 ze zm.).

  8. Osoba, której dane są przetwarzane ma prawo do:

- dostępu do swoich danych osobowych (art. 15 rozporządzenia),

- sprostowania swoich danych (art.16 rozporządzenia),

- usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania (art. 17 i 18 rozporządzenia),

- żądania przeniesienia danych do innego administratora (art. 20 rozporządzenia),

- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych (art. 21 rozporządzenia).

  1. Jeżeli przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, zgoda ta może być w każdej chwili wycofana, bez wpływu na zgodność wcześniej wykonywanych czynności przetwarzania.

  2. W przypadku zbierania danych w inny sposób niż od osoby, której dane dotyczą, źródłem pochodzenia danych osobowych są: wypis z rejestru gruntów lub inny dokument wydany przez organ prowadzący ewidencję gruntów i budynków pozwalający na ustalenie stron postępowania, jednostki samorządu terytorialnego, sądy powszechne, lub też pochodzą one ze źródeł publicznie dostępnych, z ksiąg wieczystych albo od innych organów władzy publicznej lub podmiotów wykonujących zadania publiczne lub działających na zlecenie organów władzy publicznej albo od innych uczestników postępowania.

  3. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany. Nie będą podlegać profilowaniu.

  4. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi dotyczącej niezgodności przetwarzania przekazanych danych osobowych z RODO do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Udostępniający: Urząd Miejski w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Radosław Renda

Data wytworzenia: 2023-01-24

Wprowadzający: Radosław Renda

Data modyfikacji: 2023-01-24

Opublikował: Radosław Renda

Data publikacji: 2023-01-24