Wniosek SSM o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew z terenu osiedla „Północ II”

Suwałki, dnia: 9 listopada 2023 r.

OS.6131.221.2023.RR

ZAWIADOMIENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA ADMINISTRACYJNEGO

I PRZEDŁUŻENIU TERMINU ROZPATRZENIA SPRAWY

W dniu 6 listopada 2023 r. do tut. Organu wpłynął wniosek Suwalskiej Spółdzielni Mieszkaniowej, znak: EPII-24.2.22.7245.2023, z dnia 31 października 2023 r., o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew z terenu osiedla „Północ II w Suwałkach.

W związku z art. 79 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 775), zawiadamiam o wyznaczeniu terminu przeprowadzenia oględzin drzew, w dniu 11 grudnia 2023 r., o godz. 14.00, poczynając od drzew przy ul. Pułaskiego 77. Zgodnie z art. 79 § 2 KPA strona ma prawo brać udział w przeprowadzeniu dowodu oraz składać wyjaśnienia.

Z aktami sprawy można zapoznać się oraz ustosunkować się do nich w Urzędzie Miejskim w Suwałkach przy ul. Mickiewicza 1, w pokoju nr 211.

Jednocześnie, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego, informuję, że przedmiotowy wniosek nie może być załatwiony w terminie określonym w art. 35 ww. ustawy. Powodem jest złożona i długotrwała procedura wynikająca z ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody.

Przewidywany termin rozpatrzenia wniosku określam do dnia 30 stycznia 2024 r.

Od niniejszego pisma stronom przysługuje prawo wniesienia ponaglenia, w przypadkach i na zasadach określonych w § 37 KPA.

Treść przedmiotowego zawiadomienia została opublikowana również w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie tut. Organu: www.um.suwalki.pl

Udostępniający: Urząd Miejski w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Radosław Renda - Wydział Ochrony Środowiska

Data wytworzenia: 2023-11-09

Wprowadzający: Radosław Renda

Data modyfikacji: 2023-11-09

Opublikował: Radosław Renda

Data publikacji: 2023-11-09