Wniosek SSM o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew z terenu osiedla „Północ II”
Suwałki, dnia: 9 listopada 2023 r.
OS.6131.221.2023.RR
ZAWIADOMIENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA ADMINISTRACYJNEGO
I PRZEDŁUŻENIU TERMINU ROZPATRZENIA SPRAWY
W dniu 6 listopada 2023 r. do tut. Organu wpłynął wniosek Suwalskiej Spółdzielni Mieszkaniowej, znak: EPII-24.2.22.7245.2023, z dnia 31 października 2023 r., o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew z terenu osiedla „Północ II” w Suwałkach.
W związku z art. 79 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 775), zawiadamiam o wyznaczeniu terminu przeprowadzenia oględzin drzew, w dniu 11 grudnia 2023 r., o godz. 14.00, poczynając od drzew przy ul. Pułaskiego 77. Zgodnie z art. 79 § 2 KPA strona ma prawo brać udział w przeprowadzeniu dowodu oraz składać wyjaśnienia.
Z aktami sprawy można zapoznać się oraz ustosunkować się do nich w Urzędzie Miejskim w Suwałkach przy ul. Mickiewicza 1, w pokoju nr 211.
Jednocześnie, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego, informuję, że przedmiotowy wniosek nie może być załatwiony w terminie określonym w art. 35 ww. ustawy. Powodem jest złożona i długotrwała procedura wynikająca z ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody.
Przewidywany termin rozpatrzenia wniosku określam do dnia 30 stycznia 2024 r.
Od niniejszego pisma stronom przysługuje prawo wniesienia ponaglenia, w przypadkach i na zasadach określonych w § 37 KPA.
Treść przedmiotowego zawiadomienia została opublikowana również w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie tut. Organu: www.um.suwalki.pl