Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego o wydanie zezwolenia na usunięcie 5 drzew z terenu nieruchomości na terenie osiedla „Centrum” w Suwałkach.
Suwałki, dnia: 14 września 2023 r.
OŚ.6131.178.2023.SM
Suwalska Spółdzielnia Mieszkaniowa
Administracja Osiedla „CENTRUM”
ul. Korczaka 2A
16-400 Suwałki
ZAWIADOMIENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA ADMINISTRACYJNEGO
W dniu 12 września 2023 r., do tut. Organu wpłynął wniosek Suwalskiej Spółdzielni Mieszkaniowej, znak: EC/06.3/05805/2023 z dnia 11 września 2023 r. o wydanie zezwolenia na usunięcie, poprzez wycinkę, 5 drzew z terenu nieruchomości na terenie osiedla „Centrum” w Suwałkach.
Wobec powyższego tut. Organ, na podstawie art. 61 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2023 r. poz. 775 z późn. zm.) (dalej: k.p.a.) wszczyna postępowanie w przedmiotowej sprawie.
W związku z art. 79 § 1 k.p.a., zgodnie z wyrażoną we wniosku zgodą, termin oględzin drzew został ustalony telefonicznie (zaczynając od drzew zlokalizowanych przy ul. Korczaka 6 w dniu 19 września 2023 r., o godz. 9.00). Zgodnie z art. 79 § 2 k.p.a. Strona ma prawo brać udział w przeprowadzeniu dowodu oraz składać wyjaśnienia.
Z aktami sprawy można zapoznać się oraz ustosunkować się do nich w Urzędzie Miejskim w Suwałkach przy ul. Mickiewicza 1, w pokoju nr 211, w godzinach 7:30 - 15:30 (w poniedziałki w godzinach 8:00 - 16:00).
Treść przedmiotowego zawiadomienia została opublikowana również w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie tut. Organu: https://bip.um.suwalki.pl