Postępowanie ws decyzji o środowiskowej dot. zbieraniu i przetwarzaniu odpadów drzewnych na części działki o nr ewid. 24466/6
Suwałki, dnia 05 stycznia 2023 r.
OSGK.6220.116.2022.DK
O B W I E S Z C Z E N I E
Stosownie do art. 49 ustawy z dnia 14.06.1960 r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2000), w związku z art. 74 ust. 3f i 3g ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1029), Prezydent Miasta Suwałk zawiadamia, że na wniosek ANTWERP FP Sp. z o.o. 00-695 Warszawa, ul. Nowogrodzka 50/515, wszczął postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na zbieraniu i przetwarzaniu odpadów drzewnych na części działki o nr ewid. 24466/6, obręb nr 10, jednostka ewidencyjna: Miasto Suwałki.
Przed wydaniem decyzji strony postępowania mogą zapoznać się z aktami sprawy oraz wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań w tut. Wydziale Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miejskiego w Suwałkach, telefonicznie (87 562 82 09) lub środkami łączności elektronicznej.
Zawiadomienie o wszczęciu umieszcza się: na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Suwałkach, pod adresem: http://bip.um.suwalki.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta Suwałki.
Jednocześnie zawiadamiam, że na czas konieczny do dokonania uzgodnienia, zgodnie z art. 35 § 5 KPA, wstrzymuje się bieg terminów określonych w art. 35 § 3 KPA.
Zgodnie z art. 49 Kpa zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.