Organy prowadzące rejestr PESEL, rejestry mieszkańców na wniosek zainteresowanej osoby złożony w formie pisemnej lub w formie dokumentu elektronicznego przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej, na zasadach określonych w ustawie z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, są obowiązane wydać zaświadczenie zawierające odpis przetwarzanych danych dotyczących tej osoby. Zaświadczenie jest przekazywane, w zależności od żądania wnioskodawcy, w formie pisemnej lub w formie dokumentu elektronicznego przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej, na zasadach określonych w ustawie z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne - www.epuap.gov.pl
Sprawdź swoje dane w rejestrze PESEL www.obywatel.gov.pl
Urząd Miejski w Suwałkach Wydział Spraw Obywateskich Adres: ul. Adama Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki Telefon: 87 5628023, 87 5628020, 87 5628018
Miejsce przyjmowania dokumentów: Parter, pokoje nr 18, 23