AGP_Obwieszczenie Prezydenta Miasta Suwałk o zebranym materiale dowodowym dot. postępowania administracyjnego w sprawie zatwierdzenia projektu budowlanego i udzielenia zezwolenia na realizację inwestycji drogowej polegającej na rozbudowie ulicy Przytorowej (droga powiatowa nr 2476B) wraz z budową i przebudową niezbędnej infrastrukturą technicznej w Suwałkach

OBWIESZCZENIE

Prezydenta Miasta Suwałk

z dnia 23 października 2023 r.

znak: AGP.6740.169.2023.SZ

Stosownie do art. 10 § 1 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 775 z późn. zm.),  zawiadamiam, iż został zebrany materiał dowodowy w sprawie postępowania administracyjnego prowadzonego na wniosek Prezydenta Miasta Suwałk.

Sprawa dotyczy zatwierdzenia projektu budowlanego i udzielenia zezwolenia na realizację inwestycji drogowej polegającej na rozbudowie ulicy Przytorowej (droga powiatowa nr 2476B) wraz z budową i przebudową niezbędnej infrastrukturą technicznej w Suwałkach.

Strony postępowania administracyjnego mają prawo zapoznać się z aktami sprawy, wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów  oraz zgłosić żądania w tej sprawie -  w terminie 7 dni od daty otrzymania niniejszego obwieszczenia.

Stosownie do art. 49 Kpa, zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie.

                                                                                            

Z up. Prezydenta Miasta Suwałk

Małgorzata Włoskowska

NACZELNIK

Wydziału Architektury i Gospodarki Przestrzennej

Udostępniający: Urząd Miejski w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Sylwia Zadrożna

Data wytworzenia: 2023-10-23

Wprowadzający: Sylwia Zadrożna

Data modyfikacji: 2023-10-23

Opublikował: Sylwia Zadrożna

Data publikacji: 2023-10-23