AGP_Obwieszczenie Prezydenta Miasta Suwałk o zebranym materiale dowodowym dot. postępowania administracyjnego w sprawie zatwierdzenia projektu budowlanego i udzielenia zezwolenia na realizację inwestycji drogowej polegającej na rozbudowie ulicy Przytorowej (droga powiatowa nr 2476B) wraz z budową i przebudową niezbędnej infrastrukturą technicznej w Suwałkach
OBWIESZCZENIE
Prezydenta Miasta Suwałk
z dnia 23 października 2023 r.
znak: AGP.6740.169.2023.SZ
Stosownie do art. 10 § 1 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 775 z późn. zm.), zawiadamiam, iż został zebrany materiał dowodowy w sprawie postępowania administracyjnego prowadzonego na wniosek Prezydenta Miasta Suwałk.
Sprawa dotyczy zatwierdzenia projektu budowlanego i udzielenia zezwolenia na realizację inwestycji drogowej polegającej na rozbudowie ulicy Przytorowej (droga powiatowa nr 2476B) wraz z budową i przebudową niezbędnej infrastrukturą technicznej w Suwałkach.
Strony postępowania administracyjnego mają prawo zapoznać się z aktami sprawy, wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłosić żądania w tej sprawie - w terminie 7 dni od daty otrzymania niniejszego obwieszczenia.
Stosownie do art. 49 Kpa, zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie.
Z up. Prezydenta Miasta Suwałk
Małgorzata Włoskowska
NACZELNIK
Wydziału Architektury i Gospodarki Przestrzennej