AGP_Obwieszczenie Prezydenta Miasta Suwałk o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o pozwoleniu na przebudowę i remont przepompowni pośredniej wraz z systemem regulacji napływów ścieków przy ul. Sejneńskiej 86 w Suwałkach
PREZYDENT MIASTA SUWAŁK
ul. A. Mickiewicza 1
16-400 Suwałki
AGP.6740.43.2023.SZ Suwałki, dnia 13 marca 2023 r.
OBWIESZCZENIE PREZYDENTA MIASTA SUWAŁK
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt 10 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 z późn. zm.), Prezydent Miasta Suwałk informuje, iż zostało wszczęte postępowanie administracyjne w związku z wystąpieniem Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Suwałkach Sp. z o.o., z siedzibą: 16-400 Suwałki, ul. Gen. W. Sikorskiego 14 z wnioskiem o wydanie decyzji o pozwoleniu na przebudowę i remont przepompowni pośredniej wraz z systemem regulacji napływów ścieków przy ul. Sejneńskiej 86 w Suwałkach na działce o numerze geod. gruntów 24782/5, Obręb Nr 010, jednostka ewid. 206301_1.M. Suwałki.
Strony mogą zapoznać się ze zgromadzonym materiałem dowodowym w siedzibie Urzędu Miejskiego w Suwałkach, Wydziale Architektury i Gospodarki Przestrzennej, ul. A. Mickiewicza 1 w Suwałkach, pokoju nr 140 (w godz. 8.00 – 15.00), a także składać uwagi i wnioski dotyczące przedmiotowej sprawy w terminie siedmiu dni od dnia ogłoszenia.
Z up. Prezydenta Miasta Suwałk
Małgorzata Włoskowska
NACZELNIK
Wydziału Architektury i Gospodarki Przestrzennej