AGP – zawiadomienie o wszczęciu postępowania z wniosku Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS Spółka z o.o. w sprawie udzielenia pozwolenia na budowę budynku mieszkalnego wielorodzinnego B (etap 2) wraz z niezbędną infrastrukturą przy ul. Franciszkańskiej w Suwałkach
Suwałki, dnia 07.04.2023 r.
AGP.6740.45.2023.IG
OBWIESZCZENIE
PREZYDENTA MIASTA SUWAŁK
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt 10 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2022 r. poz. 1029), Prezydent Miasta Suwałk informuje, iż wszczęto postępowanie administracyjne na wniosek z dnia 28 lutego 2023 r., uzupełniony dnia 4 kwietnia 2023 r. złożony przez Zarząd Budynków Mieszkalnych
w Suwałkach TBS Spółka z o.o., z siedzibą: 16-400 Suwałki, ul. Wigierska 32, o pozwoleniu na budowę:
budynku mieszkalnego wielorodzinnego B (etap 2) z garażami w kondygnacji podziemnej, z urządzeniami infrastruktury nadziemnej i podziemnej (przyłącza – kanalizacji sanitarnej, deszczowej i wodociągowej), instalacją elektryczną zewnętrznego oświetlenia terenu i zasilania przepompowni, kanalizacji deszczowej z poletkiem retencyjno – rozsączającym, przepompownią i separatorem koaliscencyjnym oraz zagospodarowaniem terenu (dojazdy, dojścia, miejsca postojowe) przy
ul. Franciszkańskiej w Suwałkach na działce o nr ewid. gruntów 25801 oraz części działek nr 25800, 25802, 210758/13, kategoria obiektu - XIII, Obręb nr 0002, jednostka ewidencyjna 206301_1, M. Suwałki.
Zainteresowane strony mogą się zapoznać z aktami sprawy w Wydziale Architektury i Gospodarki Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Suwałkach przy ul. A. Mickiewicza 1,
w godzinach urzędowania, w terminie 14 dni od ukazania się niniejszego obwieszczenia, po uprzednim umówieniu się drogą telefoniczną lub e-mailową
Z up. Prezydenta Miasta Suwałk
mgr inż. arch. Ewa Szulc - Pachut
Główny Specjalista
Wydział Architektury i Gospodarki Przestrzennej