Przed wydaniem decyzji o zmianie pozwolenia na budowę organ sprawdza:
1. Zgodność projektu budowlanego z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego albo decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu w przypadku baraku planu, a także wymaganiami ochrony środowiska.
2. Zgodność projektu zagospodarowania działki lub terenu z przepisami, w tym techniczno-budowlanymi.
3. Kompletność projektu budowlanego i posiadanie wymaganych opinii, uzgodnień, pozwoleń.
4. Wykonanie - w przypadku obowiązku sprawdzenia projektu, o którym mowa w art. 20 ust. 2, także sprawdzenie projektu - przez osobę posiadającą wymagane uprawnienia budowlane i legitymującą się aktualnym na dzień opracowania projektu - lub jego sprawdzenia - zaświadczeniem, o którym mowa w art. 12 ust.7
Ważność decyzji: Obowiązuje przez okres: 3 lata
Urząd Miejski w Suwałkach Wydział Architektury i Gospodarki Przestrzennej Adres: ul. Adama Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki Telefon: 87 5628139, 87 5628138, 87 5628181
Miejsce przyjmowania dokumentów I piętro, pokój nr 138, 140