1. Przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy następuje na wniosek podmiotu, na rzecz którego decyzja ma być przeniesiona. 2. Organ, który wydał decyzję o warunkach zabudowy jest obowiązany, za zgodą strony, na rzecz której decyzja została wydana, do przeniesienia tej decyzji na rzecz innej osoby, jeżeli przyjmuje ona wszystkie warunki zawarte w tej decyzji. 3. Po złożeniu wniosku organ sprawdza jego kompletność, a w przypadku braków wniosku, wezwaniem zobowiązuje wnioskodawcę do jego uzupełnienia w terminie 7 dni z pouczeniem, że nieusunięcie wskazanych braków we wskazanym terminie spowoduje pozostawienie wniosku bez rozpatrzenia. 4. Organ zawiadamia strony o wszczęciu postępowania w sprawie przeniesienia decyzji o warunkach zabudowy a przed wydaniem decyzji o możliwości wypowiedzenia się, w wyznaczonym terminie, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań. Stronami w postępowaniu o przeniesienie decyzji są jedynie podmioty, między którymi ma być dokonane jej przeniesienie. 5. Decyzja staje się ostateczna po upływie 14 dni od dnia jej doręczenia wszystkim stronom postępowania, jeżeli w tym terminie żadna ze stron nie wniosła odwołania od wydanej decyzji. W trakcie biegu terminu do wniesienia odwołania strona może zrzec się prawa do wniesienia odwołania wobec organu, który wydał decyzję. Decyzja staje się ostateczna i prawomocna z dniem doręczenia organowi oświadczenia o zrzeczeniu się prawa do wniesienia odwołania przez ostatnią ze stron postępowania.
Urząd Miejski w Suwałkach Wydział Architektury i Gospodarki Przestrzennej Adres: ul. Adama Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki Telefon: 87 5628139, 87 5628138, 87 5628181, 87 5628182
Miejsce przyjmowania dokumentów I piętro, pokój nr 140