Zaświadczenie o zgodności zamierzonej zmiany sposobu użytkowania obiektu budowlanego z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego

Na podstawie obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wydaje się zaświadczenie o zgodności zamierzonej zmiany sposobu użytkowania obiektu budowlanego z planem.

Kogo dotyczy
Stroną jest każdy, czyjego interesu prawnego lub obowiązku dotyczy postępowanie albo kto żąda czynności organu ze względu na swój interes prawny lub obowiązek.

Czas realizacji
7 dni od złożenia wniosku.

Wymagane dokumenty
  • Wniosek o wydanie zaświadczenia o zgodności zamierzonej zmiany sposobu użytkowania obiektu budowlanego

Opłaty
- za zaświadczenie: 17,00 PLN
- opłata nie dotyczy spraw związanych z budownictwem mieszkaniowym oraz wniosków skaładanych przez jednostki budżetowe i samorządu terytorialnego.

Numer konta
22124052111111000049219744
Tytuł płatności
opłata skarbowa za zaświadczenie
Dodatkowe informacje
Istnieje możliwość wniesienia opłaty we wpłatomacie w holu głównym Urzędu. Kod BIC (SWIFT) dla wpłat zagranicznych: PKOPPLPW

Tryb odwoławczy
Na wydane postanowienie o odmowie wydania zaświadczenia, stronie służy zażalenie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem właściwego urzędu w terminie 7 dni od daty doręczenia postanowienia.

Podstawy prawne
  • Ustawa z dn. 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.)
  • Ustawa z dn. 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz 977 z późn. zm.)
  • Ustawa z dnia 21 czerwca 2001 r. o dodatkach mieszkaniowych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1335)
  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 775 z późn. zm.)
  • Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 2111)
  • Ustawa z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1048)

Urząd, w którym realizowana będzie sprawa

Urząd Miejski w Suwałkach
Wydział Architektury i Gospodarki Przestrzennej
Adres: ul. Adama Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki
Telefon: 87 5628139, 87 5628183, 87 5628184

Miejsce przyjmowania dokumentów
I piętro, pokój nr 140

Godziny przyjmowania dokumentów
Poniedziałek 08:00  -  16:00
Wtorek 07:30  -  15:30
Środa 07:30  -  15:30
Czwartek 07:30  -  15:30
Piątek 07:30  -  15:30
Sobota Nieczynne
Niedziela Nieczynne


Wypełnione dokumenty można wysłać jako załączniki do pisma ogólnego do urzędu dostępnego w ePAUP

Udostępniający: Urząd Miejski w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Prezydent Miasta Suwałk

Data wytworzenia: 2021-05-12

Wprowadzający: Iwona Gajewska

Data modyfikacji: 2024-02-09

Opublikował: Iwona Gajewska

Data publikacji: 2021-05-12