Zgłoszenie zmiany sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części
W razie konieczności uzupełnienia zgłoszenia organ nakłada na zgłaszającego, w drodze postanowienia, obowiązek uzupełnienia, w określonym terminie, brakujących dokumentów, a w przypadku ich nieuzupełnienia, wnosi sprzeciw w drodze decyzji.
Efekt załatwienia sprawy: Zmiana sposobu użytkowania może nastąpić, jeżeli w terminie 30 dni, od dnia doręczenia zgłoszenia, organ nie wniesie sprzeciwu w drodze decyzji i nie później niż po upływie 2 lat od doręczenia zgłoszenia.
Termin składania dokumentów: Zgłoszenia należy dokonać przed dokonaniem zmiany sposobu użytkowania
Urząd Miejski w Suwałkach Wydział Architektury i Gospodarki Przestrzennej Adres: ul. Adama Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki Telefon: 87 5628183, 87 5628184, 87 5628182, 87 5628181
Miejsce przyjmowania dokumentów I piętro, pokoje nr 138, 140