Właściwość miejscowa Teren Gminy
Kogo dotyczy Osoby prawne, jednostki organizacyjne oraz osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą. Czas realizacji Zgodnie z KPA - do jednego miesiąca od daty złożenia wymaganych dokumentów Wymagane dokumenty
Wniosek z wymaganymi dokumentami:
1. Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub wypis z KRS (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem);
2. Dokument potwierdzający gotowość odbioru nieczystości ciekłych przez stację zlewną;
3. Dokument potwierdzający prawo do nieruchomości stanowiącej bazę techniczną przedsiębiorstwa dostosowaną do mycia i dezynfekcji pojazdów (np.: akt własności, umowa dzierżawy najmu, wypis z księgi wieczystej) kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem;
4. W przypadku braku miejsca do mycia i dezynfekcji na terenie bazy technicznej przedsiębiorstwa – dokumentacja potwierdzająca możliwość mycia i dezynfekcji w miejscach do tego przeznaczonych (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem);
5. Kserokopia/e dowodu/ów rejestracyjnego/ych pojazdu/ów asenizacyjnego/ych (poświadczona za zgodność z oryginałem);
6. Zaświadczenie lub oświadczenie* o braku zaległości podatkowych;
7. Zaświadczenie lub oświadczenie* o braku zaległości w płaceniu składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne;
8. Dowód uiszczenia opłaty skarbowej;
9. Dokumentacja potwierdzająca posiadanie oznakowanego taboru samochodowego
*Oświadczenia składa się pod rygorem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań. Składający oświadczenie jest obowiązany do zawarcia w nim klauzuli następującej treści: "Jestem świadomy odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia". Klauzula ta zastępuje pouczenie organu o odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań. • W przypadku prowadzenia sprawy przez pełnomocnika, wnioskodawca dołącza oryginał lub poświadczony za zgodność z oryginałem odpis pełnomocnictwa wraz z opłatą skarbową za pełnomocnictwo.
Opłaty 107 zł – opłata skarbowa za wydanie zezwolenia
Tryb odwoławczy Odwołanie od decyzji służy do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji Podstawy prawne
Ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019 r. , poz. 2010 )
Urząd, w którym realizowana będzie sprawa
Urząd Miejski w Suwałkach Wydział Ochrony środowiska i Gospodarki Komunalnej Adres: ul. Adama Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki Telefon: 87 5628210, 87 5628209 Miejsce przyjmowania dokumentów Pokój nr 210, II piętro Godziny przyjmowania dokumentów Poniedziałek 08:00 - 16:00 Wtorek 07:30 - 15:30 Środa 07:30 - 15:30 Czwartek 07:30 - 15:30 Piątek 07:30 - 15:30 Sobota Nieczynne Niedziela Nieczynne
Klauzula informacyjna w sprawach gospodarowania odpadami komunalnymi
Wypełnione dokumenty można wysłać jako załączniki do pisma ogólnego do urzędu dostępnego w ePAUP