Zawiadomienie o wydaniu decyzji o warunkach zabudowy na inwestycję na wniosek firmy SEKURO Sp. z o.o., ul. Utrata 4c,16-400 Suwałki
PREZYDENT MIASTA SUWAŁK
ul. A. Mickiewicza 1
16-400 Suwałki
Suwałki, dnia 18 sierpnia 2020 r.
AGP.6730.23.2019.2020.EBA
Zgodnie z art. 49a ustawy Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 256), zawiadamiam, iż wydana została decyzji o warunkach zabudowy na inwestycję polegającą na nadbudowie części istniejącego budynku usługowego o jedną kondygnację, dobudowie dwóch dodatkowych biegów istniejącej klatki schodowej oraz nadbudowie istniejącego szybu dźwigu, w obiekcie znajdującym się na działce o nr geod. 12337/1, przy ul. Utrata 4c w Suwałkach, na wniosek firmy SEKURO Sp. z o.o., ul. Utrata 4c,16-400 Suwałki, reprezentowanej przez Prezesa Zarządu Mirosława Wasilewskiego.
Stosownie do art. 49 § 2 Kpa w terminie 14 dni od daty niniejszego ogłoszenia, strony i zainteresowane jednostki mają prawo zapoznać się z aktami sprawy i treścią wydanej decyzji i wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów w tej sprawie w Wydziale Architektury i Gospodarki Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Suwałkach, (pokój nr 140, w pon. – pt. w godz. 8.00 – 15.00).
Z up. Prezydenta Miasta Suwałk
Małgorzata Włoskowska
Naczelnik Wydziału Architektury i Gospodarki
Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Suwałkach
Otrzymują w formie pisemnej:
1.Inwestor
2. a.a.
Wszystkie postanowienia, zawiadomienia i decyzje w przedmiotowej sprawie zamieszczane są na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego w Suwałkach oraz udostępnione w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Suwałkach pod adresem www.bip.um.suwalki.pl