AGP_Obwieszczenie o wydaniu na wniosek firmy „IMBUD” Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością 1 Spółki komandytowej decyzji dotyczącej zmiany decyzji Prezydenta Miasta Suwałk w sprawie pozwolenia na budowę budynku handlowo-usługowego z zewnętrznymi instalacjami: wodociągową, energetyczną, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej z separatorem substancji ropopochodnych, drogą wewnętrzną i parkingiem na 50 miejsc postojowych na działkach o numerach geodezyjnych 24949/4 i 24949/6 przy ul. Sejneńskiej w Suwałkach, w zakresie zmiany odprowadzenia wód opadowych z podłączenia do sieci miejskiej na odprowadzenie do gruntu przez separator substancji ropopochodnych w zmienionej lokalizacji i poletko rozsączające, tj. 136 skrzynek retencyjno – rozsączających oraz zaprojektowania instalacji oświetlenia zewnętrznego.
PREZYDENT MIASTA SUWAŁK
ul. A. Mickiewicza 1
16-400 Suwałki
AGP.6740.85.2025.ESP Suwałki, dnia 9 maja 2025 r.
OBWIESZCZENIE
PREZYDENTA MIASTA SUWAŁK
Zgodnie z art. 72 ust. 6 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t. j.: Dz. U. z 2023 r., poz. 1094) oraz na podstawie art. 49 §1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t. j.: Dz. U. z 2024 r., poz. 572)
informuję ogół społeczeństwa,
poprzez podanie niniejszego obwieszczenia do publicznej wiadomości:
- na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Suwałkach (http://www.bip.um.suwalki.pl),
- na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Suwałkach
że w dniu 9 maja 2025 r. została wydana na wniosek firmy „IMBUD” Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością 1 Spółki komandytowej decyzja Nr 61/2025, znak: AGP.6740.85.2025.ESP dotycząca: zmiany decyzji Prezydenta Miasta Suwałk Nr 114/2024 z dnia 27.08.2024 r. znak: AGP.6740.124.2024.ESP w sprawie pozwolenia na budowę budynku handlowo-usługowego z zewnętrznymi instalacjami: wodociągową, energetyczną, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej z separatorem substancji ropopochodnych, drogą wewnętrzną i parkingiem na 50 miejsc postojowych na działkach o numerach geodezyjnych 24949/4 i 24949/6 przy ul. Sejneńskiej w Suwałkach, w zakresie zmiany odprowadzenia wód opadowych z podłączenia do sieci miejskiej na odprowadzenie do gruntu przez separator substancji ropopochodnych w zmienionej lokalizacji i poletko rozsączające, tj. 136 skrzynek retencyjno – rozsączających oraz zaprojektowania instalacji oświetlenia zewnętrznego.
Ww. decyzja dotyczy przedsięwzięcia mogącego potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko.
Zgodnie z art. 49 §2 Kodeksu postępowania administracyjnego oraz art. 72 ust. 6 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, wskazuje się dzień 27 czerwca 2022 r., jako ten, w którym:
- nastąpiło publiczne obwieszczenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Suwałkach, w Biuletynie Informacji Publicznej urzędu,
- udostępniono treść decyzji na okres 14 dni w Biuletynie Informacji Publicznej urzędu.
Niniejsze zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od wskazanego powyżej terminu.
Z treścią decyzji wraz z załącznikami oraz dokumentacją sprawy można zapoznać się w Informacji Wydziału Architektury i Gospodarki Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Suwałkach,(Suwałki, ul. A. Mickiewicza 1, godz. 8:00-15:00). Ze względów organizacyjnych wskazane jest uprzednie zawiadomienie tutejszego Architektury i Gospodarki Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Suwałkach o zamiarze zapoznania się z dokumentami (tel. +48 875628184), co usprawni realizację przysługującego stronie uprawnienia.
Z up. Prezydenta Miasta Suwałk
Ewa Szulc- Pachut
Główny Specjalista
