AGP-RU Obwieszczenie o zamieszczeniu wniosku o ustalenie lokalizacji inwestycji mieszkaniowej
Suwałki, dnia 13 sierpnia 2025 r.
AGP-RU.670.1.1.2025
OBWIESZCZENIE
o zamieszczeniu wniosku o ustalenie lokalizacji inwestycji mieszkaniowej
Na podstawie art. 7 ust. 10 ustawy z dnia 5 lipca 2018 r. o ułatwieniach w przygotowaniu i realizacji inwestycji mieszkaniowych oraz inwestycji towarzyszących (t.j. Dz. u. z 2024 r. poz. 195 z późniejszymi zmianami), informuję o zamieszczeniu na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Suwałkach w Biuletynie Informacji Publicznej w zakładce Ogłoszenia i informacje/ Ogłoszenia i informacje Prezydenta Miasta Suwałk/Obwieszczenia Prezydenta z 2025 r., wniosku złożonego dnia 11 sierpnia 2025 r. przez Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego „Budopol - Suwałki” Hajko Sp.J., o ustalenie lokalizacji inwestycji mieszkaniowej, polegającej na budowie zespołu sześciu budynków mieszkalnych wielorodzinnych z dwoma podziemnymi zespołami garażowymi oraz dwoma przybudowanymi budynkami usługowymi, wraz z nawierzchniami utwardzonymi ze stanowiskami postojowymi naziemnymi oraz niezbędną infrastrukturą techniczną, zlokalizowanego na terenie obejmującym części działek o nr geod. 30269/19, 30269/20, 30269/21 przy ulicy Stefana Batorego obręb 3 miasto Suwałki.
Zgodnie z art. 7 ust. 11 ww. ustawy o ułatwieniach w przygotowaniu i realizacji inwestycji mieszkaniowych oraz inwestycji towarzyszących, uwagi do przedmiotowego wniosku można składać do Prezydenta Miasta Suwałk, w postaci papierowej w Kancelarii Ogólnej – pokój nr 5 w punkcie przyjęć korespondencji Urzędu Miejskiego w Suwałkach, ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki lub elektronicznej za pomocą środków komunikacji elektronicznej, o których mowa w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1513) w formie elektronicznej: poprzez platformę ePUAP (adres elektronicznej skrzynki podawczej (ESP) na ePUAP: /UMSuwalki/esp), poprzez system e-Doręczenia (adres: AE:PL-19085-58328-DCHEJ-23) lub na adres email: org@um.suwalki.pl., w terminie 21 dni od dnia zamieszczenia wniosku na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Suwałkach w Biuletynie Informacji Publicznej, tj. do dnia 3 września 2025 r.
Uwaga powinna zawierać nazwisko, imię, lub nazwę i adres składającego oraz przedmiot uwagi.*
Z up. PREZYDENTA
mgr inż. arch. Małgorzata Włoskowska
Naczelnik Wydziału Architektury i Gospodarki Przestrzennej
*W związku z obowiązkiem określonym w art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1, późniejszymi zmianami), zwanego dalej „RODO” informuję, iż:
- Administratorem Pani/Pan danych osobowych, podanych we wniosku/uwadze jest Urząd Miejski w Suwałkach reprezentowany przez Prezydenta Miasta Suwałk z siedzibą ul. A. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki tel. 87 562-80-00, adres e-mail: org@um.suwalki.pl, adres elektronicznej skrzynki podawczej (ESP) na ePUAP: /UMSuwalki/esp.
- Podane dane osobowe będą przetwarzane w związku z prowadzeniem procedur dotyczących sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na podstawie art. 17 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130) w celu realizacji przez Miasto jego zadań, a podstawą prawną ich przetwarzania jest art. 6 ust.1 pkt. c) RODO, co oznacza, że przetwarzanie Pani/Pana danych jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze danych w stosunku do danych do których żądania na podstawie prawa uprawniony jest Administrator danych w procesie właściwej realizacji złożonego podania lub postępowania administracyjnego.
- We wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych oraz realizacją przysługujących Pani/Panu w tym zakresie praw, można skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: iod@um.suwalki.pl. tel. 87 562-82-08
- Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, prawo ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu wobec przetwarzanych. Prawo do usunięcia, swoich danych przysługuje Pani/Panu w sytuacji, gdy wcześniej wyrażona zgoda na przetwarzanie danych zostanie przez Państwa cofnięta, a przepisy ustawy szczególnej zezwalają na ich trwałe usunięcie.
- Pełen zakres informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajduje się na stronie internetowej urzędu w BIP w zakładce „zagospodarowanie przestrzenne” pod adresem: http://bip.um.suwalki.pl/Menu_tematyczne/Zagospodarowanie_przestrzenne/informacja-dotyczaca-przetwarzania-danych-osobowych.html oraz w siedzibie Administratora - Wydział Architektury i Gospodarki Przestrzennej pok. 139.
