Oferta pracy na stanowisku podinspektora ds. odpadów komunalnych w Wydziale Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miejskiego w Suwałkach z dnia 2013-06-27
Data | 2013-06-27 |
---|---|
Stanowisko | podinspektora ds. odpadów komunalnych w Wydziale Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miejskiego w Suwałkach |
PREZYDENT MIASTA SUWAŁK
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
w Urzędzie Miejskim w Suwałkach
16 – 400 Suwałki, ul. Mickiewicza 1
podinspektora ds. odpadów komunalnych
w Wydziale Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej
Urzędu Miejskiego w Suwałkach
I. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe magisterskie,
- nieposzlakowana opinia,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwo umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku podinspektora.
II. Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie w pracy na stanowiskach urzędniczych w administracji publicznej,
- znajomość przepisów ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
- znajomość systemu odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych w Suwałkach, dobra znajomość obsługi komputera.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- weryfikacja deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
- wprowadzanie danych z deklaracji do oprogramowania obsługującego opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
- prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie określenia wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
- nadzór nad realizacją usługi odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości,
- analiza kwartalnych sprawozdań przedsiębiorców odbierających odpady komunalne.
IV. Warunki pracy na stanowisku podinspektora w Wydziale Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miejskiego w Suwałkach
- praca biurowa.
V. W maju 2013 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6 %.
VI. Wymagane dokumenty:
- życiorys ( CV),
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy,
- kopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
- inne dodatkowe dokumenty ( kopie ) o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- oświadczenie o niekaralności i o pełnej zdolności do czynności prawnych,
- oświadczenie o stanie zdrowia.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Suwałkach, ul. Mickiewicza 1, 16 – 400 Suwałki, pokój nr 4 z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora ds. odpadów komunalnych” w terminie do 12 lipca 2013 r.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http:// bip.um.suwalki.pl oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie przy ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki.
Wymagane dokumenty: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane i opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm. ) oraz ustawą z dn. 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm. ).
Kopie dokumentów przedłożonych w ofercie winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem - podpisem kandydata.
Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawno