Oferta pracy na stanowisku naczelnik Wydziału Komunikacji Społecznej i Promocjii w Urzędzie Miejskim w Suwałkach z dnia 2013-02-01
Data | 2013-02-01 |
---|---|
Stanowisko | naczelnik Wydziału Komunikacji Społecznej i Promocjii w Urzędzie Miejskim w Suwałkach |
PREZYDENT MIASTA SUWAŁK
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
w Urzędzie Miejskim w Suwałkach
16 – 400 Suwałki, ul. Mickiewicza 1
naczelnika Wydziału Komunikacji Społecznej i Promocji
I. Wymagania ogólne:
1/ obywatelstwo polskie,
2/ pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3/ niekaralność za przestępstwo umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4/ wykształcenie wyższe magisterskie o specjalnościach: dziennikarstwo, public relations, marketing, komunikacja społeczna,
5/ co najmniej 5 - letni staż pracy lub wykonywanie przez co najmniej 5 lat działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na tym stanowisku,
6/ znajomość przepisów prawnych regulujących ustrój i kompetencje samorządu gminnego,
7/ biegła znajomość języka angielskiego
8/ stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku naczelnika Wydziału,
9/ umiejętność kierowania zespołem pracowników,
10/ umiejętność obsługi komputera.
II. Wymagania dodatkowe:
1/ doświadczenie w pracy w administracji publicznej,
2/ znajomość dodatkowego języka obcego.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
Wykonywanie zadań z zakresu obsługi prasowej Prezydenta i Urzędu Miejskiego oraz Rady Miejskiej.
-
Tworzenie polityki informacyjnej oraz strategii medialnej Urzędu.
-
Przygotowywanie materiałów i informacji do “Tygodnika Suwalskiego”.
-
Przygotowywanie i przeprowadzanie konsultacji społecznych.
-
Przygotowywanie wystąpień i pism okolicznościowych.
-
Przygotowywanie materiałów merytorycznych oraz graficznych na konferencje prasowe.
-
Prowadzenie i aktualizacja strony internetowej oraz administrowanie profilami Miasta na portalach społecznościowych.
-
Realizacja strategii promocji oraz kreacja marki Miasta Suwałki.
-
Podejmowanie inicjatyw, organizacja i współudział w imprezach promujących Miasto.
-
Przygotowywanie materiałów promocyjnych oraz ich rozpowszechnianie.
-
Realizacja Systemu Identyfikacji Wizualnej.
-
Współpraca z wydziałami Urzędu, jednostkami miejskimi i środowiskami lokalnymi oraz instytucjami i organizacjami ogólnopolskimi i międzynarodowymi w zakresie promocji Miasta.
-
Opracowywanie koncepcji, produkcja i dystrybucja gadżetów promocyjnych Miasta.
-
Nadzorowanie punktów informacji turystycznej.
-
Prowadzenie działań mających wpływ na rozwój turystyki w Suwałkach.
-
Przygotowywanie multimedialnych materiałów promocyjnych.
-
Prowadzenie spraw z zakresu współpracy zagranicznej.
-
Koordynowanie spraw współpracy z miastami partnerskimi.
-
Przygotowywanie zagranicznych wyjazdów służbowych.
-
Obsługa delegacji i gości zagranicznych uczestniczących w imprezach organizowanych przez Miasto.
IV. Warunki pracy na stanowisku naczelnika Wydziału Komunikacji Społecznej i Promocji Urzędu Miejskiego - praca biurowa.
V. W miesiącu styczniu 2013 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6 %
VI. Wymagane dokumenty:
1/ życiorys (CV),
2/ list motywacyjny,
3/ kwestionariusz osobowy,
4/ dokument poświadczający wykształcenie,
5/ inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
6/ kserokopie świadectw pracy,
7/ oświadczenie o niekaralności i o pełnej zdolności do czynności prawnych,
8/ oświadczenie o stanie zdrowia.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego, ul. Mickiewicza 1, 16–400 Suwałki, pokój nr 4 z dopiskiem: „ Dotyczy naboru na stanowisko naczelnika Wydziału Komunikacji Społecznej i Promocji Urzędu Miejskiego w Suwałkach” w terminie do 12 lutego 2013 r.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji
Publicznej / bip.um.suwalki.pl / oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie przy ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki.
Wymagane dokumenty: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dn. 21.11.2008r o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm. )
Kopie dokumentów przedłożonych w ofercie winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem - podpisem kandydata.
Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Suwałki, dn. 1 lutego 2013 r.