Zgłoszenie zamiaru usunięcia drzew

Zgłoszenie zamiaru usunięcia drzew składają wyłącznie osoby fizyczne, które są właścicielami nieruchomości, na której rośnie przedmiotowe drzewo bądź drzewa, jeśli nie jest tam prowadzona działalność gospodarcza i nie będzie ona rozpoczęta na tym terenie
w okresie 5 lat od daty usunięcia drzewa bądź drzew.

 

Pozostałe osoby w tym także posiadacze działek na rodzinnych/pracowniczych ogrodach działkowych oraz wszelkie podmioty np. firmy, instytucje, urzędy składają wnioski o wydanie zezwolenia na wycięcie drzew/krzewów.

 

 

W załączniku znajduje się przykład prawidłowo sporządzonej mapy, rysunku z lokalizacją drzew do wycinki. Zielone okręgi symbolizują jedną sztukę drzewa, czerwone linie to obrysy budynków a białe to granice nieruchomości.

 

 

Udostępniający: Urząd Miejski w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Sandra Mazalewska - Wydział Ochrony Środowiska

Data wytworzenia: 2021-06-07

Wprowadzający: Radosław Renda

Data modyfikacji: 2025-04-01

Opublikował: Radosław Renda

Data publikacji: 2021-06-07