Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew/krzewów

Posiadacze działek na rodzinnych/pracowniczych ogrodach działkowych oraz wszelkie podmioty np. firmy, instytucje, urzędy lub osoby fizyczne, które występują o zgodę na usunięcie drzew na cele związane z prowadzeniem działalności gospodarczej na terenie nieruchomości na której rosną przedmiotowe drzewa lub taka działalność zostanie rozpoczęta na tym terenie w okresie 5 lat od daty usunięcia drzew składają wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew. Pozostałe osoby fizyczne, które są właścicielami nieruchomości, na której rośnie przedmiotowe drzewo bądź drzewa, jeśli nie jest tam prowadzona działalność gospodarcza i nie będzie ona rozpoczęta na tym terenie w okresie 5 lat od daty usunięcia drzewa bądź drzew składają zgłoszenie zamiaru usunięcia drzew.

 

 

W załączniku znajduje się przykład prawidłowo sporządzonej mapy, rysunku z lokalizacją drzew do wycinki. Zielone okręgi symbolizują jedną sztukę drzewa, czerwone linie to obrysy budynków a białe to granice nieruchomości.

 

 

Udostępniający: Urząd Miejski w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Radosław Renda - Wydział Ochrony Środowiska

Data wytworzenia: 2016-06-30

Wprowadzający: Radosław Renda

Data modyfikacji: 2025-04-01

Opublikował: Radosław Renda

Data publikacji: 2016-06-30