Oferta pracy na stanowisku podinspektora w Wydziale Oświaty, Wychowania i Sportu Urzędu Miejskiego w Suwałkach z dnia 2011-06-09
Data | 2011-06-09 |
---|---|
Stanowisko | podinspektora w Wydziale Oświaty, Wychowania i Sportu Urzędu Miejskiego w Suwałkach |
PREZYDENT MIASTA SUWAŁK
OGŁASZA NABÓR
podinspektora w Wydziale Oświaty, Wychowania i Sportu Urzędu Miejskiegow Suwałkach
I. Wymagania ogólne:
1/ obywatelstwo polskie,
2/ pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3/ brak skazania za przestępstwo umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4/ wykształcenie wyższe,
5/ umiejętność obsługi komputera,
6/ stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku podinspektora.
II. Wymagania dodatkowe:
- znajomość zagadnień dotyczących funkcjonowania żłobków, klubów dziecięcych oraz dziennych opiekunów.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku :
1. Prowadzenie dokumentacji organizacyjnej funkcjonujących na terenie Miasta Suwałk
- dziennych opiekunów.
2. Stały nadzór nad roczną i bieżącą organizacją żłobków, klubów dziecięcych, dziennych opiekunów.
3. Koordynowanie i kontrola polityki kadrowej dyrektorów nadzorowanych podmiotów.
4. Współpraca z dyrektorami podmiotów wymienionych w pkt 1.
5. Prowadzenie dokumentacji związanej z rejestrem żłobków i klubów dziecięcych.
6. Prowadzenie ewidencji powstałych na terenie Miasta Suwałk żłobków , klubów dziecięcych i dziennych opiekunów.
7. Pozyskiwanie dotacji na dofinansowanie zadań z zakresu organizacji opieki nad dzieckiem w wieku do lat 3.
8. Pozyskiwanie środków finansowych z Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „ Maluch”.
9. Sporządzanie sprawozdań rzeczowych z wykonywanych zadań.
10. Przygotowywanie projektów umów o świadczenie usług z klubami dziecięcymi.
11. Czuwanie nad właściwą organizacją pracy komisji kwalifikacyjnych z żłobkach oraz koordynacją ich działalności.
12. Wspieranie działalności związanej z opieką nad dzieckiem w wieku do lat 3.
IV. Wymagane dokumenty:
1/ życiorys (CV),
2/ list motywacyjny,
3/ kwestionariusz osobowy,
4/ dokument poświadczający wykształcenie,
5/ inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
6/ kserokopie świadectw pracy,
7/ oświadczenie o niekaralności i o pełnej zdolności do czynności prawnych,
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego, ul. Mickiewicza 1, 16 – 400 Suwałki, pokój nr 4 z dopiskiem: „ Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora w Wydziale Oświaty, Wychowania i Sportu Urzędu Miejskiego w Suwałkach” w terminie do 20 czerwca 2011 r.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej / bip.um.suwalki.pl / oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie przy ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki.
Wymagane dokumenty: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dn. 21.11.2008r o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.).