Oferta pracy na stanowisku podinspektora ds. remontów w Wydziale Oświaty, Wychowania i Sportu Urzędu Miejskiego w Suwałkach z dnia 2008-12-08
Data | 2008-12-08 |
---|---|
Stanowisko | podinspektora ds. remontów w Wydziale Oświaty, Wychowania i Sportu Urzędu Miejskiego w Suwałkach |
PREZYDENT MIASTA SUWAŁK
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
w Urzędzie Miejskim w Suwałkach
16 – 400 Suwałki, ul. Mickiewicza 1
podinspektora w Wydziale Oświaty, Wychowania i Sportu
Urzędu Miejskiego w Suwałkach
1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) wykształcenie wyższe techniczne,
c) niekaralność za przestępstwo popełnione z winy umyślnej,
d) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku podinspektora,
e) uprawnienia: konstrukcyjno – budowlane lub instalacji sanitarnych.
2. Wymagania dodatkowe:
a) staż pracy na stanowiskach urzędniczych w jednostkach samorządu terytorialnego,
b) znajomość prawa budowlanego, oświatowego i administracyjnego,
c) umiejętność obsługi komputera i korzystania z zasobów Internetu.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) opracowywanie planów remontów bieżących i kapitalnych obiektów szkół i placówek,
b) podział środków finansowych na prace remontowe,
c) pomoc dyrektorom placówek w przeprowadzaniu przetargów zgodnie z ustawą prawo
zamówień publicznych, podpisywaniu umów o prace remontowe oraz w sprawach związanych
z eksploatacją urządzeń oraz przy sporządzaniu umów na dostawę energii i wody,
d) nadzór nad właściwym przebiegiem prac remontowych oraz współpraca z Miejską Dyrekcją
Inwestycji w zakresie planowania i realizacji inwestycji oświatowych oraz nadzoru
inwestorskiego,
e) prowadzenie spraw związanych ze zbywaniem i nabywaniem środków, urządzeń oraz
przedmiotów użytkowanych przez szkoły i placówki oświatowe,
f) nadzór nad prowadzeniem najmów lub dzierżawy obiektów i pomieszczeń w jednostkach
oświatowych oraz nad prawidłowością umów zawieranych z innymi podmiotami przez
dyrektorów prowadzonych przedszkoli, szkół i placówek oświatowych,
g) prowadzenie spraw związanych z wyposażeniem i doposażeniem szkół i placówek
oświatowych w sprzęt szkolny oraz pomoce dydaktyczne.
4. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c) kwestionariusz osobowy,
d/ dokument poświadczający wykształcenie,
e) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
f) kserokopie świadectw pracy,
g) oświadczenie o niekaralności,
h/ zaświadczenie o stanie zdrowia.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego,
ul. Mickiewicza 1, 16- 400 Suwałki, pokój nr 5 z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora ds. remontów w Wydziale Oświaty, Wychowania i Sportu Urzędu Miejskiego w Suwałkach w terminie do dnia 23 grudnia 2008 r.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletyny Informacji Publicznej /bip.um.suwalki.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie przy ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki.
Wymagane dokumenty: list motywacyjny, szczegółowe CV /z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej/, powinny być opatrzone klauzulą: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.03.1997r. o ochronie danych osobowych /Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926/ oraz ustawą z dn. 22.03.1990r. o pracownikach samorządowych /Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz.1593 z późniejszymi zmianami/.”