Oferta pracy na stanowisku podinspektora w Wydziale Geodezji, Gospodarki Nieruchomościami i Rolnictwa Urzędu Miejskiego w Suwałkach z dnia 2008-10-10
Data | 2008-10-10 |
---|---|
Stanowisko | podinspektora w Wydziale Geodezji, Gospodarki Nieruchomościami i Rolnictwa Urzędu Miejskiego w Suwałkach |
PREZYDENT MIASTA SUWAŁK
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
w Urzędzie Miejskim w Suwałkach
16 – 400 Suwałki, ul. Mickiewicza 1
podinspektora w Wydziale Geodezji, Gospodarki Nieruchomościami
i Rolnictwa Urzędu Miejskiego w Suwałkach
- Wymagania:
a) wykształcenie wyższe geodezyjne o specjalności gospodarka przestrzenna,
b) umiejętność obsługi komputera i Internetu,
c) obywatelstwo polskie,
d) niekaralność za przestępstwa popełnione z winy umyślnej,
e) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku podinspektora.
2. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) prowadzenie spraw z zakresu gospodarki nieruchomościami w szczególności opłat adiacenckich i tzw. renty planistycznej,
b) prowadzenie spraw dotyczących ustalenia trwałego zarządu na gruntach zajętych pod drogi publiczne i terenach zabudowanych budynkami mieszkalnymi administrowanymi przez Zarząd Budynków Mieszkalnych,
c) zakładanie i regulowanie ksiąg wieczystych na grunty pod drogami publicznymi wewnętrznymi będącymi własnością gminy miasta Suwałki,
d) prowadzenie ewidencji środków trwałych z grupy 0 Skarbu Państwa i mienia gminnego miasta Suwałki.
3. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c) kwestionariusz osobowy,
d) dokument poświadczający wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
e) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
f) oświadczenie o niekaralności,
g) zaświadczenie o stanie zdrowia.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego,
ul. Mickiewicza 1, 16 – 400 Suwałki, pokój nr 5 z dopiskiem: Dotyczy naboru na
stanowisko podinspektora w Wydziale Geodezji, Gospodarki Nieruchomościami
i Rolnictwa Urzędu Miejskiego w Suwałkach w terminie do dnia 24 października 2008 r.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej / bip.um.suwalki.pl / oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie przy ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki.
Wymagane dokumenty: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 22.03.1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami)”.
Suwałki, 2008-10-09