Oferta pracy na stanowisku podinspektora w Wydziale Kultury i Turystyki Urzędu Miejskiego w Suwałkach z dnia 2008-07-27
Data | 2008-06-27 |
---|---|
Stanowisko | podinspektora w Wydziale Kultury i Turystyki Urzędu Miejskiego w Suwałkach |
PREZYDENT MIASTA SUWAŁK
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
w Urzędzie Miejskim w Suwałkach
16 – 400 Suwałki, ul. Mickiewicza 1
podinspektora w Wydziale Kultury i Turystyki Urzędu Miejskiego w Suwałkach
- Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe magisterskie, preferowany kierunek administracyjny,
b) poświadczona znajomość języka angielskiego lub języka francuskiego w mowie i piśmie,
c) umiejętność obsługi komputera i Internetu,
d) obywatelstwo polskie,
e) niekaralność za przestępstwa popełnione z winy umyślnej,
f) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku podinspektora.
- Wymagania dodatkowe:
a) umiejętność aplikowania o środki unijne.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) prowadzenie spraw z zakresu kultury i turystyki, w tym współpracy zagranicznej,
b) współpraca z różnymi jednostkami organizacyjnymi oraz organizacjami działającymi w
sferze pożytku publicznego w zakresie realizacji zadań w dziedzinach kultury i turystyki,
c) przygotowywanie projektów o dofinansowanie zadań w kulturze i turystyce do funduszy
unijnych.
4. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c) kwestionariusz osobowy,
d) dokument poświadczający wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
e) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
f) kserokopie świadectw pracy,
g) oświadczenie o niekaralności,
h) zaświadczenie o stanie zdrowia.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego,
ul. Mickiewicza 1, 16 – 400 Suwałki, pokój nr 5 z dopiskiem: Dotyczy naboru na
stanowisko podinspektora w Wydziale Kultury i Turystyki Urzędu Miejskiego
w Suwałkach w terminie do dnia 15 lipca 2008 r.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej / bip.um.suwalki.pl / oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie przy ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki.
Wymagane dokumenty: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 22.03.1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami)”.
Suwałki, 2008- 06-27