Oferta pracy na stanowisku kierownika projektu 'transfer szans' w Szkole Podstawowej Nr 9 w Suwałkach z dnia 2010-09-01
Data | 2010-09-01 |
---|---|
Stanowisko | kierownika projektu 'transfer szans' w Szkole Podstawowej Nr 9 w Suwałkach |
o otwartym i konkurencyjnym naborze na wolne stanowisko
I. Nazwa i adres jednostki:
II. Określenie stanowiska urzędniczego:
Kierownik Projektu
„Transfer szans”
w Biurze Projektu
„Transfer szans”
Umowa zlecenie na czas określony na okres od 01.10.2010r. do 31.07.2011r.
III. Określenie wymagań związanych z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe.
Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:
1) jest obywatelem polskim,
2) posiada wykształcenie wyższe,
3) posiadanie łącznie co najmniej 4-letni staż pracy, w tym co najmniej 3-letni staż pracy na:
-stanowiskach urzędniczych w jednostkach samorządowych, lub
-w służbie cywilnej, lub
-w służbie zagranicznej z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi, lub
-kierowniczych stanowiskach państwowych,
4) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
5) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na kierowniczym stanowisku urzędniczym – Kierownik Projektu,
6) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7) cieszy się nieposzlakowaną opinią.
1) znajomość Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
2) znajomość przepisów ustawy - Kodeks postępowania administracyjnego,
3) znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym i powiatowym,
4) znajomość przepisów ustawy o pracownikach samorządowych,
5) znajomość zagadnień z zakresu zarządzania zespołem projektowym,
6) znajomość zagadnień z zakresu zarządzania projektami współfinansowanymi ze środków EFS,
7) znajomość zagadnień finansowych związanych z Programem Operacyjnym Kapitał Ludzki, w tym kwalifikowalności wydatków, zasad finansowania, sprawozdawczości i rozliczeń,
8) znajomość przepisów ustawy o dostępie do informacji publicznej,
9) znajomość obsługi komputera i oprogramowania Microsoft Office,
10) uregulowany stosunek do służby wojskowej,
11) co najmniej 3-letnie doświadczenie w realizacji projektów współfinansowanych z EFS.
IV. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku Kierownika Projektu.
1) całościowe zarządzanie projektem „Transfer szans”,
2) kierowanie zespołem realizującym projekt,
3) organizowanie i nadzorowanie przebiegu realizacji projektu,
4) organizowanie promocji i oznakowania projektu,
5) planowanie i modyfikacja harmonogramu projektu,
6) dobór realizatorek / realizatorów / zleceniobiorców / dostawców / usługobiorców do poszczególnych działań z uwzględnieniem Ustawy Prawo zamówień publicznych,
7) obsługa biura projektu, w tym kompletowanie i merytoryczne opisywanie dokumentów finansowych
8) zwoływanie posiedzeń członków Grupy Sterującej Projektem i sporządzanie notatek z posiedzeń
9) dbanie o wykonywanie decyzji podejmowanych na spotkaniach Grupy Sterującej Projektem,
10) utrzymywanie stałego kontaktu z Partnerem projektu, w tym nadzorowanie postępu działań na terenie Partnera oraz przyjmowanie zgłoszeń Partnera o pojawiających się trudnościach i nieprawidłowościach,
11) sprawowanie nadzoru nad poprawną realizacją wykonania obowiązującej umowy partnerskiej,
12) nadzorowanie poprawności sporządzanej przez realizatorki/realizatorów sprawozdawczości cząstkowej w ramach realizacji projektu,
13) nadzór nad monitoringiem i ewaluacją projektu,
14) sporządzanie wniosków o płatność i rozliczanie projektu.
V. Wskazanie wymaganych dokumentów.
1. Dokumenty niezbędne:
4) odpis lub uwiarygodniona kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku : Kierownik Projektu,
6) zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego, że nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie,
7) kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
8) oświadczenie, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne i skarbowe,
9) oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
10) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.
2. Dokumenty dodatkowe:
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności.
VI. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.
Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko urzędnicze: Kierownik Projektu „Transfer szans” w Biurze Projektu „Transfer szans” w Szkole Podstawowej Nr 9 w Suwałkach” w terminie do dnia 16 września 2010r., do godz. 9.00 do sekretariatu Szkoły Podstawowej Nr 9 wSuwałkach, ul. Ks. Hamerszmita 11, 16-400 Suwałki.
VII. Inne informacje.
Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze przeprowadzi Komisja rekrutacyjna powołana zarządzeniem Nr 5/2010 Dyrektora Szkoły Podstawowej Nr 9 z dnia 2 sierpnia 2010 roku w sprawie ogłoszenia otwartego i konkurencyjnego naboru na stanowisko - Kierownik Projektu.
Harmonogram postępowania w sprawie naboru na stanowisko został ustalony w zarządzeniu Nr 5/2010 Dyrektora Szkoły Podstawowej Nr 9 z dnia 2 sierpnia 2010 roku w sprawie ogłoszenia otwartego i konkurencyjnego naboru na stanowisko - Kierownik Projektu.
Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko zostanie przeprowadzone zgodnie z uchwałą Nr 7/08 Rady Pedagogicznej z dnia 3 grudnia 2008r. w sprawie uchwalenia regulaminu organizacyjnego i załącznikiem nr 4 do uchwały.
Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione oraz zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną drogą elektroniczną lub telefonicznie w dniu 17 września 2010 roku w godz. 9.00 – 14.00.
W dniu 20 września 2010r. od godz. 900 Komisja prowadzić będzie rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami (sekretariat szkoły, parter – pok. nr 4).
Informacja o wyniku naboru zostanie niezwłocznie upowszechniona na tablicy ogłoszeń w Szkole Podstawowej w Suwałkach (parter), w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Suwałkach (http://bip.um.suwalki.pl) oraz na stronie internetowej (http://www.sp9.suwalki.pl).
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Szkole Podstawowej w Suwałkach na stanowisko wskazane w niniejszym ogłoszeniu będą dołączone do jego akt osobowych.
Oferty odrzucone należy odbierać osobiście od dnia 6 października 2010r. w sekretariacie Szkoły Podstawowej Nr 9 w Suwałkach (parter).
Dodatkowych informacji udziela:
Pani Grażyna Jacewicz – Dyrektor Szkoły, tel.+ 48 87 5665753 w godz.900- 1100
Szkoły Podstawowej Nr 9
/-/ Grażyna Jacewicz