Oferta pracy na stanowisku dyrektora Żłobka Miejskiego z dnia 2011-07-27
Data | 2011-07-27 |
---|---|
Stanowisko | dyrektora Żłobka MIejskiego |
PREZYDENT MIASTA SUWAŁK
ogłasza nabór na stanowisko
Dyrektora Żłobka Miejskiego w Suwałkach
przy ul. gen. Władysława Andersa 10
1. Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:
a) posiada wykształcenie wyższe i co najmniej 3 lata doświadczenia w pracy
z dziećmi albo
b) posiada co najmniej wykształcenie średnie oraz 5 lat doświadczenia w pracy
z dziećmi,
c) posiada obywatelstwo polskie;
d) zna przepisy w zakresie opieki nad dziećmi w wieku do lat 3, Kodeksu pracy
oraz finansów publicznych;
e) daje rękojmię należytego sprawowania opieki nad dziećmi;
f) nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska
nie została jej zawieszona ani ograniczona;
g) wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony
na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd;
h) nie została skazana prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne;
i) posiada nieposzlakowaną opinię;
j) jest samodzielna, dyspozycyjna, operatywna;
k) posiada umiejętności kierowania zespołem;
l) biegle obsługuje komputer.
2. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku dyrektora żłobka:
a) kierowanie działalnością żłobka i ponoszenie odpowiedzialności za wykonywanie zadań statutowych żłobka;
b) reprezentowanie żłobka na zewnątrz;
c) pełnienie funkcji pracodawcy wobec pracowników żłobka, w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy;
d) nawiązywanie i rozwiązywanie stosunku pracy z pracownikami żłobka;
e) ponoszenie odpowiedzialności za bezpieczeństwo i opiekę wychowawczą dzieci;
f) zawieranie umów w imieniu żłobka z zachowaniem kompetencji organu, który żłobek założył;
g) ponoszenie odpowiedzialności za prowadzenie gospodarki finansowej żłobka
oraz za prawidłowe gospodarowanie mieniem;
h) sporządzanie planów i sprawozdawczości w zakresie spraw finansowo – rzeczowych;
i) opracowanie regulaminu organizacyjnego żłobka;
j) ponoszenie odpowiedzialności za realizację regulaminu organizacyjnego żłobka.
3. Wymagane dokumenty:
a) życiorys z opisem przebiegu kariery zawodowej, zawierający w szczególności informacje o pracy z dziećmi;
b) list motywacyjny wraz z koncepcją funkcjonowania żłobka;
c) kopię dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość
oraz obywatelstwo polskie, potwierdzoną za zgodność z oryginałem;
d) dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganego stażu w pracy z dziećmi;
e) kopię dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia;
f) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
g) oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy
na stanowisku kierowniczym;
h) oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie karne; postępowanie dyscyplinarne lub postępowanie o ubezwłasnowolnienie;
i) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu
za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
j) oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31
ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2005 r. Nr 14, poz. 114, z późn. zm.).
k) oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta
z pełni praw publicznych;
l) oświadczenie, że kandydat nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została mu zawieszona ani ograniczona;
m) oświadczenie, że kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku
gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego,
ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki, pokój nr 5 z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko dyrektora Żłobka Miejskiego w Suwałkach” w terminie do dnia 8 sierpnia 2011 r., bądź przesłać pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Suwałkach.
W przypadku dokumentów nadesłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /bip.um.suwalki.pl/ oraz na tablicy informacyjnej
w Urzędzie Miejskim, przy ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki.
Wymagane dokumenty: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dn. 21.11.2008r o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.).